امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    76960

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:56 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

طبیعی 2 1 300x185 - برخورد قاطع دستگاه قضایی با متجاوزین عرصه های ملیترکمن نیوز: رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس کفت: دستگاه قضا با متجاوزین به عرصه‌های ملی با عزم جدی و راسخ و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد نمود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  علی یزدانی در نشست قضات شهرستان گنبدکاووس و دادگاه عمومی بخش داشلی برون با کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن درخواست پیگیری رفع نواقص قوانین منابع طبیعی اظهار داشت: رسیدگی پرونده های مربوط به تصرف عرصه های ملی سرعت بیشتری خواهد گرفت و کلیه پرونده های کمیسیون ماده واحد تا پایان سال اعلام نتیجه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: افراد سوء استفاده کننده جهت دست اندازی به عرصه های ملی به جدیت مورد تعقیب دستگاه قضائی خواهند گرفت و اگر در دستگاهی هم کوتاهی صورت گیرد با عوامل این کوتاهی به شدت برخورد خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل اداره منابع طبیعی آنان را مدافعین بی ادعای آب و خاک معرفی نمودند و خواستار ادامه فعالیت‌های جهادی آنان در خصوص مبارزه با متخلفین و متجاوزین به عرصه های ملی شدند.

طبیعی 1 1 300x185 - برخورد قاطع دستگاه قضایی با متجاوزین عرصه های ملی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری و همراهی دستگاه قضاء در برخورد با متجاوزین عرصه های ملی گفت: از 331 هزار هکتار اراضی ملی در این شهرستان 280 هزار هکتار آن دارای سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران می باشد که از این مساحت نیز تاکنون 64 هزار هکتار آن سند تک برگی اخذ شده است و 38 هزار هکتار دیگر نیز مرحله کاداس آن انجام و در مرحله صدور سند تک برگی می باشد.

قربانعلی گرایلو خاطرنشان کرد: با کاداس نمودن اراضی ملی امکان تجاوز به عرصه های ملی تقریباً ناممکن می ‌گردد و دست متجاوزین انفال قطع خواهد شد که انشالله با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک کشور اخد اسناد تک برگی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: اجراء طرح های هادی روستاها با همکاری بنیاد مسکن شهرستان در دستور کار قرار دارد و اراضی محدوده این طرح‌ها بر اساس ماده 4 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن بین اداره منابع طبیعی وبنیاد مسکن تحویل و تحول خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز