امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    21840

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    8:56 | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

300x184 - برای ماندن در قدرت حقی را ضایع نکردم/ آماده هر نوع همکاری با بخشدار جدید هستماخبارگنبدکاووس-ترکمن نیوز- بخشدار سابق داشلی‌برون گفت :با اشاره به اینکه بخشدار جدید داشلی‌برون گنبدکاووس را از مدیران با تجربه و شایسته گنبدکاووس می‌دانم حاضرم در هر بخشی که وی نیاز به کمک داشته باشد به او کنم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، حمید سالمی با اشاره به اینکه بنده با نظر و اعتماد حسن صادقلو استاندار سابق و حمایت سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در دوره نهم بر مسند خدمت به مردم در بخشداری داشلی‌برون تکیه زدم، اظهار کرد: انسانیت حکم می‌کند صمیمانه از حسن اعتماد این دو عزیز و فرماندار سابق گنبدکاووس محمد حمیدی تشکر کنم و به آنها بگویم که در این سال‌ها تا به امروز که این مسند را به دیگر تحویل می‌دهم پاسدار حقوق مردم بوده و تلاش کردم اعتماد آنها را با خدمت شایسته به مردم پاسخ دهم.

وی با بیان اینکه بنده 28 سال و 9 ماه در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق خدمتگزاری را داشته‌ام افزود: سه سال و هشت ماه از این دوران را در خدمت مردم محروم و مرزنشین بخش داشلی‌برون بوده‌ام که بدون تردید از بهترین دوران خدمتم در طی سال‌های متمادی گذشته بوده است.

بخشدار سابق داشلی‌برون با تاکید بر اینکه بخش داشلی‌برون بزرگترین بخش استان گلستان است، خاطرنشان کرد: 3 هزار و 800 کیلومتر مربع مساحت و 145 کیلومتر مرز با کشور ترکمنستان در کنار تنها نقطه اتصال ایران به آسیای میانه حساسیت‌های این منطقه را بیشتر و بیشتر می‌کند.

وی برگزاری دو انتخابات مهم و حساس در طول مدیریت خود در بخش داشلی‌برون را از نقاط برجسته این دوران توصیف کرد و گفت: برگزاری این دو انتخابات حساس به صورت کاملا سالم، بدون دغدغه و بدون حتی یک اعتراض و حاشیه از دستاوردهای همدلی و وحدت در این منطقه بوده است.

سالمی با تاکید بر اینکه در طول دوران مدیریتم در بخشداری داشلی‌برون رعایت حقوق شهروندی را از مهم‌ترین مولفه‌های کاری خود قرار دادم، اضافه کرد: بنده هیچ وقت حاضر نشدم برای ماندن حتی یک روز بیشتر بر صندلی مدیریت حق احدی از مردم محروم داشلی‌برون را ضایع کنم.

وی با اشاره به اینکه حاجی‌نظر شیرمحمدلی را از مدیران خوب و باتجربه گنبدکاووس می‌دانم، افزود: ضمن تبریک به وی برای تصدی مسوولیت بخشداری داشلی‌برون مجددا و با کمال میل آمادگی خودم را برای کمک به وی در هر بخش و قسمتی که نیاز به کمک داشته باشد اعلام می کنم.

لینک عضویت تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز