امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    74223

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    23:00 | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

تپه 2 300x300 - با تسهیل در ایجاد اشتغال در شهرستان مراوه تپه شاهد رفع محرومیت خواهیم بودترکمن نیوز:  راهبر مناطق شمال کشور در بنیاد علوی گفت: با تسهیل در ایجاد اشتغال در شهرستان مراوه تپه شاهد رفع محرومیت خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  محسن نیک نفس در جلسه هم اندیشی اشتغال و کار آفرینی این شهرستان که باحضور فعالان عرصه اشتغال انجام گرفت بود اظهار کرد: شهرستان مراوه تپه دارای استعدادهای خوبی در زمینه های مختلف دارد.
وی گفت: تنها راه خروج این شهرستان مرزی از محرومیت، تسهیل در ایجاد اشتغال میباشد که بنیاد علوی مستضعان نیز با این هدف برنامه ریزی خواهد نمود تا چهره محرومیت از این شهرستان مرزی و مستعد برچیده شود.
بخشدار بخش مرکزی شهرستان نیز در این جلسه، سنگ بنای رفع محرومیت را شناخت مشکلات و مطالعه کارشناسی از اقتصاد و مسکلات منطقه دانست.
عبدالغفور غراوی همچنین گفت: حضور بنیاد علوی در منطقه موجب امید مردم در این شهرستان و مانع عزیمت جوانان به خارج از استان برای یافتن کار خواهد شد.
سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در این جلسه وجود آرامگاه فرزانگان ، اماکن تاریخی و طبیعی را بهترین زمینه برای سرمایه گذاری ، جذب گردشگر و ایجاد اشتغال دانست.
عطابردی خانی گفت: حمایت از هنرمندان صنایع دستی نیز در معرفی فرهنگ اصیل این منطقه و توسعه اقتصادی خواهد گردید.
در ادامه این جلسه فعالین عرصه اشتغال هرکدام با اشاره به تخصص خود و استعدادهای موجود منطقه، حمایت از صنعت گردشگری، صنایع دستی باغداری ، دام و طیور از قبیل پرورش اسب و شتر، گیاهان دارویی، کشاورزی را خواستار شدند.
جلسه فوق بمناسبت دهم اردیبهشت روز ثبت ملی اشعار حضرت مختومقلی فراغی گنیجنه میراث شفاهی ترکمن درمحل آرامگاه وی برگزار گردید.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز