امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فرماندار ترکمن نیوز 300x206 - بازارها و مراکز تجاری گنبدکاووس تا 15 فروردین تعطیل استترکمن نیوز:  فرماندار گنبدکاووس گفت: به موجب مصوبه شورای تأمین کلیه پاساژها و بازارهای شهرستان گنبدکاووس و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای غیر از عرضه کنندگان مواد غذایی، تا تاریخ ۹۹/۱/۱۵ تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: فروشگاه های توزیع کننده ارزاق در سطح شهرستان شامل: نانوایی ها، قصابی ها و مرغ فروشی ها، میوه و تره بار، خواربار و لبنیات، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای عرضه کننده مواد غذایی و فروشگاه های عرضه اقلام بهداشتی ضروری ضروری در این ایام موظف به ادامه فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.

وی افزود: فروشگاه های فعال موظف به رعایت نکات بهداشتی طبق دستورالعمل مصوب ستاد مقابله با ویروی کرونا، برای مشتریان و فروشندگان هستند. درصورتی که اصناف مذکور ضوابط بهداشتی را برای مشتریان و کارکنان خود رعایت نکنند با هماهنگی ادارات صمت، بهداشت و نیروی انتظامی پلمپ خواهند شد.

کریمی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه های ارائه دهنده خدمات، با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و تخلفات مشاهده شده را گزارش دهند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز