امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

300x225 - اولین دوره آموزش" فن بیان و هنر گفت وگو" ویژه خبرنگاران در گنبدکاووس برگزار می​شوداخبار فرهنگی-ترکمن نیوز- مسئول کمیته آموزش خانه مطبوعات با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه گفت: خانه مطبوعات با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و اندیشکده تعالی فرزانگان اولین دوره آموزش «‌فن بیان و هنر گفت‌وگو» را در گرگان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران موسی جرجانی افزود: دوره آموزش فن بیان در چهار جلسه و در شهر گرگان برای اهالی رسانه مرکز و غرب استان و در “شهر گنبدکاووس برای فعالان رسانه در شرق استان برنامه‌ریزی شده است.

جرجانی به سرفصل‌های دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: از جمله مواردی که در این دوره آموزش داده خواهد شد تکنیک‌های اعتماد به نفس، روش‌های ارتباط‌سازی، مخارج حروف، تکنیک‌های افزایش گستره دایره لغات، برطرف کردن لهجه، مدل ذهنی و رفتاری و روش برقراری ارتباط خواهد بود.

به گفته وی؛ خانه مطبوعات استان گلستان در جهت تقویت و افزایش توان حرفه‌ای خبرنگاران، اهالی رسانه و مطبوعات مهارت های مختلف در حوزه های تخصصی برگزار کند.

جرجانی اظهار کرد: این دوره روز سه شنبه ۱۸ و ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی ارائه می‌شود، تصریح کرد: با توجه به محدودیت موجود در تعداد شرکت‌کنندگان در دوره اولویت با اعضای خانه مطبوعات و افرادی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند./مهر

لینک عضویت در کانال تلگرامی

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز