امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس-ترکمن نیوز-  معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: عملیات اجرایی 928 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار سه هزارو 462 میلیون و 280 میلیون ریال توسط دولت در دو سال گذشته در این شهرستان انجام شد.

farmandar 12b 300x200 - انجام 928 طرح با 3500 میلیارد ریال اعتبار در دو سال اخیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  عبدالقدیر کریمی روز پنجشنبه در دیدار مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان با ائمه جمعه گنبدکاووس به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: با اجرای این طرح ها که حدود 2 هزارو 740 میلیارد ریال آن فعالیت های عمرانی بوده است، در مجموع برای یک هزار و 251 نفر شغل ایجاد شده است.
وی گفت: از مجموع طرح های اشاره شده، 223 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 851 میلیارد و 340 میلیون ریال و اشتغالزایی 157 نفر در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
کریمی، بهره برداری از گازرسانی به چهار روستای مرزی با اعتبار 60 میلیارد ریال، افتتاح کارگاه تولید موزاییک با اعتبار 25 میلیارد ریال، بهره برداری از یک واحد تولید مرغ گوشتی 30 هزار قطعه ای با 23 میلیارد ریال و آغاز طرح گاز رسانی به دو روستای مرزی کرند و هوتن با اعتبار 80 میلیارد ریال را از مهمترین طرح های دهه فجر امسال در گنبدکاووس برشمرد.
وی تصریح کرد: علاوه بر طرح های دهه فجر، عملیات اجرایی طرح بزرگ احداث گلخانه هیبریدی به مساحت 41 هکتار با سرمایه گذاری یک هزار و 840 میلیارد ریالی بخش خصوصی و یک شرکت خارجی در ایام دهه فجر یا چند روز پس از آن آغاز می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، حفظ وحدت و همبستگی اقوام و مذاهب را رویکرد اصلی نظام و دولت دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نیز در سایه همگرایی و وحدت مردم به پیرورزی رسید.
کریمی بابیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی درحوزه های مختلف داشته است، گفت: تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، شکستن ابهت ابرقدرت های شرق و غرب، بیداری امت های اسلامی و تقویت روحیه انقلابی مردم فلسطین برای مبارزه علیه رژیم منفور صهیونیستی از مهمترین این دستاوردها می باشد.
وی، توجه به معیشت مردم و ایجاد اشتغال پایدار، توجه به تعاملات منطقه ای و جهانی با حفظ استقلال و امنیت ملی، تعامل بین قوای سه گانه، تثبیت اقتدار ملی و توجه به معضلات و آسیب های اجتماعی را از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در پنج سال گذشته برشمرد و اضافه کرد: این دستاوردها متاثر از سیاست های نظام و رهبری بوده است.
کریمی با تاکید برضرورت حضور پرشور مسئولان در برنامه های ایام دهه فجر، تصریح کرد: این ایام فرصت مناسبی برای ارائه گزارش اقدامات انجام شده به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز