امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    31682

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    21:55 | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Ostandari 17M 300x200 - امروز الگوی اصلی وحدت در جامعه شهدا هستندگلستان– ترکمن نیوز- استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امروز الگوی اصلی وحدت در جامعه شهدا هستند، اظهار کرد: شهیدان پشتوانه های اصلی انقلاب اسلامی ایران و ضامن نظام هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از استانداری گلستان ، سید مناف هاشمی ظهر امروز در اولین جلسه شورای راهبردی توسعه ایثار و شهادت که با حضور دکتر میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید برگزار شد،تصریح کرد: تلاشگران جامعه در حال حاضر کسانی هستند که اشتغال ایجاد کرده و خانواده ای را شاد نمایند.
وی با اشاره به اینکه خون شهدا تنها چیزی است که انقلاب اسلامی را بیمه می کند، افزود: مسیر شهادت همچنان باز است و هنوز می بینیم که جوانان پاک این میهن برای حفظ این کشور جان خود را فدا می کنند.
استاندار گلستان دیدار، تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدا را وظیفه همگان دانست و خاطرنشان کرد: تکریم والدین شهدا وظیفه ای خطیر است که امیدواریم به خوبی از عهده آن برآییم.
هاشمی با بیان اینکه امروز تنها چیزی که ایران را بیمه می کند اتحاد است،یاد آور شد: امروز آرامشی که بر سراسر میهن عزیز اسلامی مان سایه افکنده از برکت خون شهیدان انقلاب و جان بر کفان آن دوران است.
وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان جز برنامه‌های اصلی فرمانداران و مدیران اجرایی استان باشد افزود: هر سه ما یکبار جلسات شورای ترویج فرهنگ و ایثار در شهرستانها با مسئولیت فرمانداران برگزار گردد.
استاندار گلستان گفت: امروز ما در حوزه ایثار و شهادت باید قدم هایی را برداریم که به جامعه و مردم ما نزدیکتر بوده و با عشق و اراده قوی اتفاق بیافتد.
دکتر هاشمی اظهار کرد: امروز آرامش ، امنیت و عزت ما مدیون فداکاریهای شهداست و وظیفه ما حفظ و حراست از این فداکاری هاست و این مسئله جز با فرهنگ ایثار وشهادت محقق نخواهد شد .
وی با اشاره به اینکه حضور در كنار خانواده معظم شهدا توفيق الهي براي مسئولان است،خاطر نشان کرد:خون شهيدان والامقام و صبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان،عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورده است.
همچنین در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کشور جهاد را یک نوع حرکت به سوی کمال دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه باید نهادینه کنیم و همه باید عامل این فرهنگ باشیم.
دکترمیرمرادی با اشاره به اینکه سامانه برخط بنیاد شهید کشور 11 خدمت را به خانواده این عزیزان ارائه می دهد،خاطر نشان کرد:مصادیق ایثار و شهادت را در ادارات احصا کنیم و به آن عمل نماییم.

 

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز