امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مراسم نکوداشت ریگی 300x200 - افشار: ریگی نماینده تمام زن هایی است که در ساخت اجرایی و قدرت دارای وظیفه هستندمراسم نکوداشت-ترکمن نیوز-  مهناز افشار گفت: حمیرا ریگی نماینده تمام زن هایی است که در ساخت اجرایی و قدرت دارای وظیفه هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ مهناز افشار به عنوان یکی از هنرمندان حاضر در مراسم نکوداشت حمیرا ریگی به عنوان نخستین بانوی سفیر سیستان و بلوچستانی، طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که امشب اینجا حضور دارم و قبل از هر چیز لازم می‌دانم که انزجار خود را از ترور و تروریست اعلام کنم و خدمت تمام خانواده های عزادار تسلیت عرض کنم. خوشحالم بابت دیاری اینجا هستم که نسبت به آن تعصب داریم. خوشحالم که یک زن از محروم ترین مناطق ایران به مدارج عالی رسیده، برای شخص خانم ریگی خیلی خوشحالم. شاید اینجا وقت مناسبی برای انتقادها و بیان وعده ها نباشد، اما ما امشب برای شما اینجا هستیم و من نیز شخصاً به خاطر شخص شما اینجا آمدم، زنی که با شایستگی خودش به اینجا رسیده و نماینده تمام زن هایی است که در ساخت اجرایی و قدرت دارای وظیفه هستند و حتی نماینده زن های بسیاری که با مشکلات انبوهی از محدودیت ها در زمینه های مختلف مانند محدودیت های جنسیتی، سهمیه بندی ها در دانشگاه، استخدام و ورود به ورزشگاه ها و خیابان‌ها روبه رو هستند، شما می‌توانید برای ما نماد یک زن موفق باشید.

وی افزود: باز خوشحالم برای اینکه شما از جایی می‌آیید که به ناحق در محدودیت و محرومیت نگه داشته شده و به جای رسیدگی به محرومیت و مشکل آب و نان مردمش، گاهاً تصاویری می‌سازیم تا سهم مان را از محرومیت آن مردم فراموش کنیم. امیدوارم روزی برسد که سیستان و بلوچستان را جدی تر، جزئی از ایران بدانیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز