امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

karimiturkmensnews 15f 300x190 - افزایش 84 درصدی بازدید مسافر از جاذبه های گردشگری گلستانگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از افزایش 84 درصدی بازدید مسافر از جاذبه های گردشگری گلستان خبر داد و گفت: 12 میلیون مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان در تعطیلات نوروز امسال دیدن کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،    ابراهیم کریمی عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشن ملی نوروزگاه در گنبدکاووس افزود: از این تعداد مسافر و گردشگر، یک میلیون و 600 هزار نفر در استان گلستان اقامت داشتند که در مقایسه با تعطیلات نوروز سال قبل 60 درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز امسال در سطح استان گلستان 16 نوروزگاه و 33 دهکده و جشنواره روستایی برپا شد و مسافران نوروزی افزون بر 20 میلیارد ریال صنایع دستی اقوام این استان را خرید کردند.
کریمی با قدردانی از همکاری تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در گلستان و شهرستان های آن اضافه کرد: بازدید 12 میلیون مسافر از جاذبه های گردشگری استان و اقامت یک میلیون و 600 هزار مسافر، این استان را از استان های برتر گردشگرپذیر کشور معرفی کرد.
وی تصریح کرد: استان گلستان و شهرستان های آن بویژه گنبدکاووس از جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی و فرهنگی ارزشمندی برخوردار است که باید زیرساخت های لازم برای جذب مسافر بیشتر را فراهم کرد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان ادامه داد: تامین زیرساخت های حوزه گردشگری و جذب مسافر بویژه زیرساخت های اقامتی از نیازهای اساسی شهرستان های استان از جمله در گنبدکاووس است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز