امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    34017

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    16:46 | ۰۶ شهریور ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

متمرکز بینادمسکن 6 300x209 - افتتاح 118 میلیارد ریال طرح عمران روستایی در گنبدکاووسگنبدکاووس-ترکمن نیوز- بهره برداری از 19 طرح آسفالت معابر روستایی گنبدکاووس و 200 واحد مسکونی این مناطق با 118 میلیارد ریال هزینه با حضور فرماندار ویژه و برخی مدیران این شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  به نقل از ایرنا، در این مراسم که روز سه شنبه در روستای پلی حاجی از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان در سخنانی گفت: با افتتاح طرح های آسفالت روستایی، هشت هزار و 215 خانوار در 19 روستا از نعمت آن بهره مند شدند.
ولی الله رضایی افزود: آسفالت معابر روستایی به صورت مشارکتی با دهیاران و از محل قیر رایگان که در اختیار این نهاد گذاشته شده با هزینه 78 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی اضافه کرد: در قالب این طرح که از سال گذشته آغاز شد، دهیاران 53 روستای دو بخش مرکزی و داشلی برون گنبدکاووس اعلام آمادگی کردند که کار آسفالت از امسال شروع و تاکنون معابر 19 روستا آسفالت شده است.
رضایی بابیان اینکه بقیه روستاها نیز تا پایان امسال آسفالت می شود، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان سال 95 در مجموع معابر 50 روستای این شهرستان درقالب طرح هادی زیرسازی و آسفالت شده بود اما درسال جاری 53 روستا آسفالت می شود.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس ادامه داد: در حوزه مقاوم سازی و ساخت مسکن با اعطای 40 میلیارد ریال، تعداد 200 واحد مسکن روستایی در ایام هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی افزود: از سال 85 تاکنون نیز 11 هزار و 500 واحد احداث شده که اکنون تسهیلات این طرح مبلغ 250 میلیون ریال با کارمزد تک رقمی و باز پرداخت 15 ساله است.
وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هر روستا به یک خانواده محروم و نیازمند، علاوه بر تسهیلات 250 میلیون ریالی مبلغ 80 میلیون ریال و به خانواده های دارای دو معلول نیز 160 میلیون ریال کمک بلاعوض می کند.

متمرکز بینادمسکن 3 300x196 - افتتاح 118 میلیارد ریال طرح عمران روستایی در گنبدکاووسفرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش مدیران این شهرستان برای آماده سازی طرح های عمرانی و اقتصادی و نیز خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار این هفته قدردانی کرد.
عبدالقدیر کریمی، وحدت و همبستگی بین مدیران گنبدکاووس در اجرای طرح ها و پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود برخی کمبودها و مشکلات اما وجود این روحیه مدیران و همراهی مردم با آنان، سبب پویایی و حرکت به جلو در گنبدکاووس شده است.
وی با تاکید برضرورت تقویت روحیه خدمت به مردم در مدیران، اضافه کرد: برای جبران عقب ماندگی ها و توسعه گنبد، مسئولان باید از روش های علمی استفاده و از طرح های دانش بنیان که از راه های نجات اقتصاد کشور است، نیز حمایت نمایند.
کریمی همچنین برضرورت توجه بیشتر به روستاها و تلاش برای رفع مسائل و مشکلات این مناطق از سوی مدیران تاکید کرد و افزود: برای موفقیت در این حوزه، باید از مشارکت مردم، شوراها و دهیاران روستاها نیز استفاده شود.

انتشار دهنده: یاشار نیازی

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز