امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس:

اعضای شورای عالی فضای مجازی از خواب بیدار شوند

گنبدکاووس-ترکمن نیوز-  امام جمعه گنبدکاووس از شورای عالی فضای مجازی به دلیل بی‌تحرکی در اجرای رسالت‌های خود انتقاد کرد و گفت: شبکه‌های مجازی از جمله تلگرام و اینستاگرام چگونه به عنوان سربازان دشمن علیه انقلاب ما در اختیار اغتشاشگران قرار گرفت.

ememjome 15d 300x182 - اعضای شورای عالی فضای مجازی از خواب بیدار شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،   حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع ائمه جمعه، علما، طلاب و روحانیون شرق استان گلستان با اشاره به اینکه در قضایای اخیر کشور که به ناآرامی و اغتشاش در برخی از شهرها منجر شد همگان دیدند که مردم چگونه غبار فتنه را از روح و کالبد انقلاب شستند، اظهار کرد: دشمنان نادان ما باز هم با اشتباهات مکرر محاسباتی و تحلیلی گمان کردند نظام مستحکم جمهوری اسلامی ایران با چنین بادهای خائنانه و مزدورانه‌ای قد خم می‌کند که قطعا این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه امروز همه شاهد هستیم که شبکه‌های مجازی از جمله تلگرام و اینستاگرام چگونه به عنوان سربازان دشمن علیه انقلاب ما در اختیار اغتشاشگران قرار گرفت، افزود: انتقاد شدید و اصلی ما به شورای عالی فضای مجازی است که مقصر اصلی این اتفاقات است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در تعجبیم که اعضای شورای عالی فضای مجازی چگونه اسب تروای دشمن را در قالب تلگرام در درون قلعه انقلاب دیده و چند سال سکوت اختیار کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تمامی تجمعات و اغتشاشات این روزهای کشور از طریق شبکه‌های صهیونیستی تلگرام و اینستاگرام ساماندهی و خط‌دهی می‌شدند.

ترابی با اشاره به اینکه در حالیکه شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای داخلی توسط نخبگان ایرانی با حمایت مسوولان می‌تواند بهترین کارکردها را ارائه کنند امروز در غربت قرار گرفته‌اند، گفت: اعضای شورای عالی فضای مجازی چرا به حکم انتصاب خود از سوی رهبری توجهی نکرده و از خواب بیدار نمی‌شوند؟

وی با بیان اینکه تشکیل شبکه ملی اطلاعات از خواست‌های چندین ساله رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: چرا در حالیکه شبکه‌های مجازی خارجی به روشنی با هزاران کانال و گروه به دشمنی با انقلاب و جنگ علنی با اعتقادات ما آمده است برخی از مسوولان ککشان هم نمی‌گزد؟

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ما نباید اختیارمان را به دست دشمن داده و عملا کاری کنیم که آنها تصمیم گیرنده رخدادهای کشورمان شوند، تصریح کرد: در فتنه سال 88 نیز همگان دیدند که شبکه‌های فضای مجازی توئیتر و فیس‌بوک چگونه با خوش خدمتی به دشمنان انقلاب به اربابان خود در مقابله با مردم ما کمک کردند.

ترابی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم تحمل کنیم و ببینیم که جوانان ما زیر بار هجوم ضد ارزش‌ها در شبکه تلگرام له شوند، گفت: انتظار ما از مسوولان این است که در شورای عالی فضای مجازی کمی به خود آمده و نسبت به ساماندهی فضای مجازی کشور بر اساس دستورات رهبر معظم انقلاب برای دفاع از نخبگان ایرانی و با توجه به نیازهای نسل جوان چاره‌اندیشی کنند.

وی با ابراز تاسف از عدم تلاش جدی شورای عالی فضای مجازی برای مقابله هوشمندانه با دشمن، تاکید کرد: متاسفانه حضرت آقا بارها دستور، دعوت و حتی خواهش کرده‌اند تا با اختیاراتی که به این شورا داده شده است اقدامی عاجل در حوزه فضای مجازی صورت دهند اما کسی به این ندا لبیک نمی‌گوید./فارس

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز