امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    40774

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:00 | ۰۵ آذر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

valibal saheli golestan 300x200 - اعزام والیبالیست های گلستان به تور آسیایی قطروالیبال-ترکمن نیوز-  چهار ملی پوش والیبال ساحلی استان گلستان در قالب تیمهای ملی الف و ب جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در تور آسیایی قطر به شهر دوحه پایتخت این کشور حوزه خلیج فارس اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  با گذشت پنج هفته از اتمام نخستین دوره مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی تک ستاره کاسپین سریز در شهرهای بندرترکمن، بابلسر و بندرانزلی این بار بهمن سالمی و آرش وکیلی در عضویت تیم ملی الف و رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی در تیم ملی ب ایران در تور مسترز آسیایی قطر به میدان خواهند رفت.
در این پیوند دبیر هییت والیبال استان گلستان طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: تور مسترز آسیا با حضور تمامی نامداران این رشته در قاره کهن از /فردا/ سه شنبه ششم آذرماه با حضور 16 تیم در قطر برگزار خواهد شد.
حسین مقدم راد افزود: برای تیم های برتر این رقابتها تا رده هشتم در مجموع جایزه نقدی 25 هزار دلاری تعیین شده است.
پرویز فرخی، بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، رسول یمرلی، وحید نیکوفر، کامبیز کلته، جواد فیروزپور، آق محمد سلاق و سینا عنایتی از جمله والیبالیست های ساحلی استان گلستان هستند که در تیم های مختلف کشورمان در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی تاکنون موفق به کسب مدال های رنگارنگ شده اند.
استان گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است بطوریکه تمام اعضای تیم های اعزامی از کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در کشور اندونزی را گلستانی ها تشکیل دادند.
ایران تاکنون دو بار در سال های 2011 با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال 2017 با رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان رقابت های آسیا شده است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز