امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

قطع درختان مجموعه سوارکاری گنبد کاووس و جریان‌سازی برخی کانال‌های تلگرامي
اخبار گنبد کاووستورکمن نیوز اخیرا قطع درختان مجموعه سوارکاری پس از طوفان موجب جریان سازی برخی کانال‌ها شده که بدون بررسی و تحقیق در این خصوص اظهاراتی در فضای مجازی انتشار داده‌اند. بر همین اساس خبرنگار تورکمن نیوز در گفت و گویی با رئیس هیات سوارکاری گنبد کاووس موضوع را جویا شد تا جزئیات واقعه برای شهروندان شفاف شود, در ادامه توجه‌تان را به این مصاحبه جلب می‌کنم:

IMG 0015 300x200 - اعتبار لازم برای بازسازی و مرمت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس تامین شد+تصاویر

رئیس هیات سوارکاری گنبد کاووس گفت: برخی درختان مجموعه سوارکاری در طوفان اخیر با افتادن روی ساختمان های انباری و حصار اطراف و داخل محوطه همچنین افتادن روی درختان سالم و کوچکتر خساراتی برجای گذاشت.
نوربردی توسلی افزود: این درختان در اثر بی آبی, همچنین در اثر سرمای شدید سال‌های گذشته از درون خشک و پوسیده شده بودند که در طوفان اخیر این درختان شکسته و باعث خساراتی در مجموعه سوارکاری شدند.
وی افزود: بعد از طوفان برای پیشگیری از خسارات و عواقب بدتر از آن از کارشناسان منابع طبیعی شهرستان گنبد کاووس دعوت شد تا با شناسایی درختان پوسیده و از درون خشک علامت گذاری نمایند و این درختان کد گذاری شده قطع شد تا در آینده در اثر باد و طوفان شاهد خسارات بیشتر نباشیم.

آبیاری فضای سبز مجموعه سوارکاری گنبد کاووس
رئيس هيات سوارکاري گنبد کاووس از آبياري فضاي سبز به صورت مرتب در طول هفته خبر داد و گفت: مجموعه سوارکاري گنبد کاووس داراي بيش از چندین کيلومتر شمشاد کاري است که همگي به طور مرتب توسط کارشناس فضاي سبز رسيدگي مي‌شود.

Abiyari TN 300x225 - اعتبار لازم برای بازسازی و مرمت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس تامین شد+تصاویر

وي افزود: در طول هفته 2 بار و گاها 3 دفعه توسط تانکر فضاي سبز مجموعه سوارکاري کاملا آبياري مي‌شود.
توسلي تصريح کرد: در اثر سرما و يخبندان زمستان گذشته قسمتي از شمشادهاي که کمتر از 500 متر مي‌شود سرمازده و خشک شده است که اين مربوط به عدم رسيدگي و آبياري نشدن فضاي سبز نيست.
وی تاکید کرد: تمامي شمشادهاي مجموعه اخيرا قارچ زدايي شدند و کود ارگانيک مورد تاييد سازمان کشاورزي نيز براي رشد بهتر به آنها اضافه شده است.

مرمت و بازسازي بخشهاي عمراني و ساختماني مجموعه سوارکاري آغاز شد
رئيس هیات سوارکاري گنبد کاووس گفت: براي تعمير و زيباسازي جايگاه تماشاگران با پيمانکار نگهداري و بازسازي اماکن ورزشي عقد قرارداد شد.
وی افزود: با پيگيريهاي انجام شده براي ترميم و بازسازي محوطه و جايگاه تماشاگران تامين اعتبار شد و با اخذ بودجه لازم با پيمانکار قرارداد بسته شد و در هفته جاري مرمت و بازسازي آغاز مي‌شود.
نوربردي توسلي در خاتمه ضمن با اشاره به اینکه زمان زیادی از هفته خبرنگار نگذشته است گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی، این روز را ارج نهاده و  روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری:  «خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند» افزود: خبرنگاران همانند پلی مرتبط بین مردم و مسئولین هستند و می‌توانند با نگاه ویژه به مسائل و مشکلات مردمی و بررسی نیازها به خوبی در خدمت شهروندان باشند و با انتقاد و پیشنهادات سازنده مسئولین را به سمت توسعه و مدیریت سازنده سوق دهند.

انتشار دهنده: یاشار نیازی

گزارش تصویری از خسارات طوفان و افتادن درختان پوسیده بر روی تاسیسات مجموعه سوارکاری:

 

قطع درختان پوسیده پس از طوفان

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز