امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

اجماع بندرترکمن در مسیر شکست!!

اجماع یا مافیا؟!

.jpg - اجماع یا مافیا؟!تورکمن نیوز:  دومین نشست اجماع بندرترکمن شب گذشته (یکشنبه بیست و هفتم بهمن ماه) بدون حضور برخی کاندیداهای شاخص از جمله عبدالقیوم شکاری، عبدالعزیز راشد، عبدالجلال ایری و رجب محمد آبادی برگزار شد.

منابع نزدیک به اجماع می‌گویند نشست شنبه شب بیست و ششم بهمن ماه نیز بدون حاصل آمدن نتیجه مشخصی به پایان رسیده است.

ظاهرا بدقولی‌های صورت گرفته در خصوص جمع بندی نشست نارضایتی کاندیداهای شاخص را به همراه داشته است.
گفته می‌شود نازمحمد ولی پور، قرباندوردی قورلی زلده ، محمد غروی، دکتر ایری و…. از بانیان نشست اجماع بندرترکمن به حساب می‌آیند.

آگاهان می‌گویند قورلی زاده کاندیدای رد صلاحیت شده این دوره از نزدیکان عبدالعزیز کلته سعی دارد تا خروجی اجماع را به سمت وی هدایت نماید.
به گفته فعالان با توجه به صرف هزینه‌های چند صد میلیونی از سوی برخی کاندیدای متمول، امکان دستیابی به یک نتیجه ممکن از طریق اجماع بسیار دور از دسترس می‌باشد.

کاندیداهای متمول هر یک با اجاره کردن خودروهای آژانس‌های بین شهری و راه انداختن کاروان‌های موتوری کاذب تلاش دارند اینگونه نشان دهند که هوادران بیشتری نسبت به سایر رقبا دارند.

از سوی دیگر پیوستن تنی چند از کاندیداهای بدون شانس به ائتلاف جلال ایری و آبادی طی روزهای گذشته بیشترین واکنش منفی در میان کاربران فضای مجازی را بدنبال داشت و باعث شد تا اشتیاق سایر چهره‌های نه چندان نام آشنا برای پیوستن به جمع نیروهای کاندیداهایی که کرسی مجلس را حق مسلم خود می‌دانند تا حدی فروکش نماید.

فعالان کوموش دفه‌ای مجموعه شهرستان کوموش دفه را قلعه عقاب‌ها نامیده و می‌گویند بدون در نظر گرفتن آنچه که سایر حوزه‌ها می گذرد به رسالت خود تا روز اخذ آرا ادامه خواهند داد.

 

گزارش از: طاهر جانی
خبرنگار تورکمن نیوز در غرب گلستان

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز