امروز : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

الله یوسفی گفتگو2 300x198 - اجرای 63 برنامه فرهنگی ورزشی در گنبدکاووس به مناسبت هفته تربیت بدنیتورکمن نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش 63 برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان و بخش محروم داشلی برون با کمک و همکاری هیات های ورزشی تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ حجت الله یوسفی اظهار داشت: مسابقات چهارجانبه بدمینتون، ورزش صبحگاهی مسئولان، مردم و ورزشکاران، صعود به ارتفاعات همراه پاکسازی منطقه از زباله و کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی از جمله برنامه‌های این هفته در گنبدکاووس می باشد.

وی افزود: مسابقات تیر و کمان بانوان، مسابقات کاراته، بیلیارد، مسابقات چهارجانبه بسکتبال و کوهپیمایی جانبازان و معلولان دیگر برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به اینکه بر اساس اهمیت ورزش در زندگی هفته ای بنام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان متولیان ورزش و جامعه ورزشی این است که در این یک هفته محاسن ورزش را به همگان نشان داده و افراد بیشتری را به سمت ورزش جذب کنیم تا در آینده جامعه ای ورزشکار و نهایتا سالم داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز