امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    4431

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:11 | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

اخبار فرهنگی-ایتنانیوز-  رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت:فروش بن کارت تخفیف یازدهمین نمایشگاه کتاب در استان گلستان آغاز شد.

namayeshgah 16m 212x300 - آغاز پیش فروش بن کارت تخفیف نمایشگاه کتاب گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  فرشته آل نبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: کار پیش فروش این بن ها از روز گذشته آغاز شده و تا 21 مهر ماه ادامه دارد و کسانی که موفق به پیش خرید این بن ها نشوند، می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه ها از بانک عامل (بانک شهر) نسبت به تهیه بن کارت تخفیف اقدام نمایند.
وی با اشاره به تخفیف 20 درصدی بن های خرید کتاب در این نمایشگاه تصریح کرد: این تخفیف به غیر از تخفیف غرفه ها و ناشران است و برخی از غرفه داران و ناشران نیز کتاب های خود را با تخفیف 10درصد و بیشتر در اختیار مردم قرار می دهند.
وی یادآور شد: بن کارت های تخفیف در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی با ارائه کارت شناسایی معتبر و مقادیر مشخص که بزودی اعلام می شود، قرار خواهد گرفت.
آل نبی گفت: این نمایشگاه از 25 تا 30 مهر به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان، از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای فرهنگ عمومی، بانک شهر و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 15.30 تا 21 برای بازدید عموم و علاقه مندان دایر است.
وی اظهار کرد: به منظور تسهیل در امر خرید بن های تخفیف خرید کتاب و صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews
منبع:ایرنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز