امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    269

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:00 | ۰۲ شهریور ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

اخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- معاون استاندار گلستان گفت: در چند سال اخیر ۹ هزار و ۶۰۲ پروژه در استان گلستان اجرایی و به بهره‌برداری رسیده که ۳ هزار و ۵۰۱ پروژه اقتصادی و اشتغالزا بوده و ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی‌اصغر طهماسبی پیش از ظهر امروز در آئین متمرکز افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان گرگان اظهار داشت: روز گذشته تودیع و تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی را در استان گلستان داشتیم و آرزوی موفقیت داریم برای افرادی که در این دوره منتخب مردم شدند.

moaveno 2sh 300x227 - ۹۶۰۲ پروژه در گلستان اجرا شد/ بیش از ۱۴ هزار شغل در استان ایجاد شد

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای دولت دانست و گفت: در 4 سال گذشته در استان گلستان 9 هزار و 602 پروژه به بهره‌برداری رسیده و بسیاری از اقدامات و خدمات دولت در قالب این پروژه‌ها بیان نمی‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه در سطح استان یک‌هزار روستا داریم که از اعتبارات دولتی برخوردار هستند و اعتبارات آنها جز آمار هفته دولت نمی‌آید، گفت: 3 هزار و 501 پروژه اقتصادی و اشتغالزا و 14 هزار و 800 نفر مشغول به کار شدند.

وی افزود: در سال گذشته در حوزه برگزاری نظم و امنیت جزء استان‌های برتر کشور بودیم و این به واسطه همکاری آحاد مردم شیعه و سنی است و ما این وحدت را به فال نیک می‌گیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: برخی از شهرداری‌های ما زیان‌ده است و وظیفه استانداری است که به این شهرداری‌ها کمک کند و برخی از شهرداری‌های استان گلستان حتی قدرت پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارند.

وی افزود: در استان گلستان یک‌هزار و 25 پروژه عمرانی و 274 پروژه اقتصادی داشتیم که این پروژه‌ها یک‌هزار و 987 اشتغال ایجاد می‌کند و 752 میلیارد تومان این پروژه‌ها اعتبار به همراه داشته است.

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: tasnimnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز