امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Nabiollah Akhondi02.19d 300x251 - کمیسون ورزشی شورای شهر از قهرمانان ورزشی حمایت می‌کندگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: کمیسیون فرهنگی و ورزشی این شورا، به صورت تمام قد از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهرستان حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،   نبی‌الله آخوندی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به صورت تمام قد در اختیار ورزش شهرستان است، اظهار کرد: ما حمایت از ورزش و ورزشکاران شهرستان گنبدکاووس را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا از هیچ تلاشی در اندازه وسع و توانمندی خود فروگذار نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس براساس مصوبه خود از قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی به تناسب عنوان و قهرمانی کسب شده تقدیر خواهد کرد، افزود: این قهرمانان عزیز و افتخارآفرین، شهرمان را به دنیا معرفی کرده‌اند که نمونه‌های بارز آن فرهاد قائمی و سردار آزمون دو بازیکن ملی‌پوش رشته‌های فوتبال و والیبال کشورمان است.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ایجاد سازمان فرهنگی و ورزشی در شهرداری گنبدکاووس را یک ضرورت بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: براساس قانون برای راه‌اندازی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری باید جمعیت شهر بالای 200 هزار نفر باشد و این درحالی است که جمعیت شهرنشین گنبدکاووس کمی کمتر از این مقدار است که چند سالی تا آن آمار جمعیتی فاصله خواهد داشت.

آخوندی از رایزنی با نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه این شهرستان پیرامون این موضوع خبر داد و گفت: با توجه به اینکه گنبدکاووس دارای فرمانداری ویژه بوده و جمعیت شناور آن در طول روز بالغ بر 260 هزار نفر می‌شود درخواست کرده‌ایم که راه‌اندازی سازمان فرهنگی و ورزشی را در این شهرستان ممکن سازند.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز به صورت کاملا فعال در حال خدمت به ورزش شهر است، ادامه داد: متاسفانه در روند خدمت‌رسانی به ورزشکاران عزیز با یک مشکل و معضل بزرگ مواجه شده‌ایم که رفع آن به تنهایی از عهده شورای اسلامی شهر خارج است.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل این روزهای شهرستان گنبدکاووس فقدان تمکن مالی ورزشکاران رشته‌های انفرادی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در حد امکان و بضاعت به این عزیزان کمک کرده است و در آینده نیز کمک خواهد کرد اما ما به تنهایی نمی‌توانیم از پس حجم بالای این موارد بر بیاییم.

آخوندی با بیان اینکه پیشنهاد ما تشکیل یک تیم حمایتی و یا اسپانسری برای حمایت از ورزشکاران شهرستان است، گفت: همه ظرفیت‌های حمایتی شهرستان اعم از فعالان اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و مخصوصا خود اداره ورزش و جوانان باید به کمک این ورزشکاران عزیز بیاید.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود 44 هیئت ورزشی در شهرستان گنبدکاووس داریم، اضافه کرد: متاسفانه عمده فعالیت ورزشی ما در چند هیئت ورزشی خلاصه شده است و بضاعت‌های خوب ورزشی ما در رشته‌های دیگر مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته است./فارس

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز