امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس:

کمیته پیگیری اشتغال ورزشکاران تشکیل شود

636711607468835051 300x181 - کمیته پیگیری اشتغال ورزشکاران تشکیل شودتورکمن نیوز: نماینده مردم شرق گلستان پیشنهاد داد تا کمیته ای برای پیگیری اشتغال قهرمانان ورزشی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  شهرام کوسه غراوی شامگاه پنجشنبه در مراسم معرفی قهرمان قهرمانان ورزش استان گلستان و تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهارداشت: ورزشکاران قهرمان مطالبات زیادی مانند اشتغال دارند که این موضوع تحقق پیدا نکرده و از مدیر کل ورزش و جوانان استان می‌خواهیم که کمیته ویژه رسیدگی به خواسته‌های ورزشکاران به خصوص در بحث اشتغال آنها را تشکیل دهد.

وی افزود: استخدام ورزشکاران و قهرمانان بسیار مهم است اما متاسفانه تا کنون این اتفاق رخ نداده و از مسئولان مربوطه تقاضا دارم تسهیلات و امتیازاتی برای ورزشکاران استان در نظر بگیرند.

غراوی تصریح کرد: نیاز است تا کمیته پیگیری اشتغال ورزشکاران ایجاد شود تا مشکلات آنان برای اشتغال را برطرف کنیم و این کمترین کار است.

نماینده مردم شرق گلستان افزود: امیدواریم اعتبارات برای تکمیل سالن‌های ورزشی و طرح‌های نیمه‌تمام از محل مالیات بر ارزش افزوده تخصیص یابد تا این طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام تکمیل شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز