امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

images 24 300x188 - چوب نامدیریتی بر سر فوتبال گنبدکاووسترکمن نیوز: فوتبال دومین شهر استان بعد از رفتن حبیب خواجه روز خوش را به خود ندیده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  بعد از آمدن ویروس کرونا، مدارس فوتبال به حالت تعطیل بر آمدند، اما در همین حوالی برخی از مربیان به علت نبود نظارت و سوء مدیریت، بساط فوتبال را پهن کرده بودند.

بازی در زمین‌های دیگر شهرهای استان نیزبه مراتب در جریان بود، اما بدنبال این نواقص، اطلاعیه‌ای به مدیران مدارس فوتبال خبر از افزایش اجاره بهای زمین استادیوم ۵۰۰۰نفری را اعلام میکنند.

اجاره زمین در سال قبل جلسه ای ۹۰هزار تومان بود اما با افزایش نرخ فعلی و کار نوبرانه آقایان به ۱۵۰تومان مبلغی در حدود (۶۵ درصد)اضافه میشود.

تعطیلی ۸ ماهه مدارس فوتبال و عدم حمایت متولیان در فوتبال از این مدارس باعث شنیده شدن درد و رنج های مدیران فوتبال در گنبد شده است.

این فوتبال بی‌صاحب که بلبشوی خارق العاده‌ای در مدیریت شده همه را به جان هم انداخته است. دوستان در فوتبال گنبد که رفاقت و غش سئوال برانگیزی به برخی طبقات و لایه‌های فوتبالی دارید، این نوع نگاه و مدیریت، دودش به چشم مردم می‌رود، چه بسا خانواده‌هایی که فرزندانشان را با کلی مشقت و زحمت به مدارس فوتبال می فرستادند، اکنون با این سیاست جیب خالی کن، قطعا بسیاری از همشهریان برای فرستادن فرزندان خود به مدارس فوتبال به مشکل بر میخورند. بهتر است نگاه کارشناسی را به فوتبال و اقتصاد خانواده‌ها داشته باشید تامردم، هزینه نا بلدی شما را نپردازند.

گزارش از: شیرمحمد شیروانی
خبرنگار ورزشی ترکمن نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز