امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    32765

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:10 | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ستاد اربعین استان گلستان در کشور 300x186 - پیشتازی ستاد اربعین استان گلستان در کشوراخبار استانی- ترکمن نیوز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ستاد اربعین استان به حیث برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات در کشور پیشتاز است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، “علی اصغر طهماسبی” در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: مردمی بودن اقدامات در کنار اشاعه فرهنگ اربعین و تبلیغات فراگیر در همین رابطه، دو محور مورد تأکید ستاد اربعین کشور است و کلیه اقدامات استان نیز مبتنی بر همین دو محور صورت می گیرد.

وی با تأکید بر بیمه کلیه زائران اربعین گفت: بنا به اعلام ستاد اربعین کشور، امسال هزینه بیمه زائران در زمان اخذ روادید دریافت خواهد شد، ضمن اینکه کلیه موکب داران نیز باید بیمه شوند.

جانشین ستاد اربعین استان تصریح کرد: محل مواکب نباید اجاره ای باشد، با استفاده از ظرفیت ستاد عتبات و تعامل با شهروندان عراقی، مکان هایی مناسب برای ایجاد موکب در اختیار هم استانی های عزیز از سوی ستاد عتبات استان که مسئولیت پشتیبانی ستاد اربعین را دارد، قرار خواهد گرفت.

طهماسبی با تأکید بر ایرانی بودن شکل موکب ها گفت: کلیه موکب هی مستقر در خاک عراق باید دارای حراست، واحد فرهنگی، حفاظت و پزشک باشند ضمن اینکه نظارت کافی بر بهداشت محیط و مواد غذایی توزیع شده در موکب ها وجود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: مراسم اربعین ظرفیت بسیار بزرگی برای پیوند دو ملت ایران، عراق و مسلمانان سایر کشورهاست و دشمن این را بر نمی تابد.

طهماسبی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با شناخت و تجربه ای که از سالهای قبل بدست آورده ایم امسال نیز اربعین باشکوهی داشته و پذیرایی در خور شأن و خدمات مناسبی به زائران اباعبدالله ارائه نماییم.

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://tlgrm.in/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز