امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

1556519954 photo 2018 01 16 08 01 20 300x188 - پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت روز شوراهاتورکمن نیوز: الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شورا پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ به نقل از روابط عمومی فرماندرای شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
بسم ا.. الرحمن الرحیم
وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ
نهاد شورا ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم عینیت بخشید و به برکت این اتفاق نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود در جامعه پر رنگ تر شد.
نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی بیانگر تاثیر جدی مردم در اداره امور و زمینه ساز نقش عینی آنان در تعیین سرنوشت جامعه و در واقع زمینه ساز تاثیرگذاری عینی و حضور جدی تر مردم در اداره امور است.
شوراها به عنوان مردمی­ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، زبان گویای آنان در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند.
اینجانب فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز شوراها را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا بویژه شهرستان ترکمن که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا برای نیل به جامعه شهروند مدار تلاش می کنند، تبریک عرض می نمایم.
به امید اینکه این نهاد، بالنده تر و باتجربه تر از گذشته در جهت ارائه خدمت «خالصانه و بی منت» در حوزه وظایف و اختیارات خود گام بردارد و در سالی که توسط مقام معظم رهبریمدظله العالی بعنوان «رونق تولید» نامگذاری شده، تلاش و کوشش کنیم تا همچون گذشته منویات رهبری فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و توفیق روز افزونی در خدمت به اقشار مردم شریف شهرستان داشته باشیم.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان ترکمن

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز