امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

photo 2017 12 30 12 11 49 2 300x200 - پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدسپیام ها-ترکمن نیوز-  الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
“بسمه تعالی
هفته دفاع مقدس، یادآور حادثه اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏ تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.(مقام معظم رهبری)
حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجوديت ميهن عزيزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سايه رهبری مدبرانه بنيانگذار جمهوری اسلامی امام عظيم‌الشأن حماسه‌ای ماندگار را خلق كردند كه جهانيان را به تحير و تحسين واداشت.
امروز انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل‌های بعد از دفاع مقدس ضرورتی انکارناپذیر است. انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده کارآمد ترین و بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است، معرفی افتخارات دوران دفاع مقدس به عنوان نماد و الگوی مقاومت، ایثار و شهادت؛ تقویت فضای معنوی و اخلاقی جامعه است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، ولایت مدار و انقلابی شهرستان ترکمن تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.
امید است که همه ما با تأسی از مسیر پرافتخار شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس در راه تحقق کامل آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی گام برداریم. ا ز خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان ترکمن”

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز