امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    37455

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    21:11 | ۱۹ مهر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Mozo Ejtemaei 19M 300x209 - وزارت کشور 3 میلیارد ریال اعتبار برای موضوعات اجتماعی و فرهنگی گمیشان اختصاص دادگمیشان– ترکمن نیوز- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت کشور به موضوعات اجتماعی و فرهنگی شهرستان گمیشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، عبدالرضا چراغعلی در ششمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی این شهرستان اظهارداشت: وزارت کشور در راستای پرداختن به موضوعات اجتماعی و فرهنگی شهرستان گمیشان 3 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

وی با بیان اینکه برنامه مدون برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک اصل مهم و اساسی است، افزود: برای جذب اعتبار تخصیص داده شده باید هر یک از دستگاه‌های شهرستان طرح‌های قابل قبولی را ارائه دهند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان بیان داشت: حضور مسئولین دستگاه‌ها در جلسات کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی امری لازم و ضروری است.

وی استفاده از ظرفیت‌های متعدد در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را ضروری برشمرد و گفت: خیرین اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در این حوزه می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشند.

چراغعلی براجرای طرح‌های اولویت‌دار، ترویج نشاط در سطح شهرستان خصوصاً برای بانوان، توجه ویژه به مباحث سالمندان و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل تاکید کرد.

امیرشیر توماج، فرماندار گمیشان هم دراین جلسه گفت: شهرستان گمیشان جزو اولین شهرستان‌هایی است که مجمع خیرین اجتماعی را تشکیل داده است.

وی افزود: پیشگیری و برگزاری کلاس‌های آموزشی، فراهم‌سازی زمینه‌های ایجاد نشاط و امید و روی آوردن به ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

ابراهیم غفاری، مدیرکل بهزیستی استان هم با اشاره به کارکردهای سازمان در حوزه آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی با رویکردهای متنوع خود در مسیر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند.

وی افزود: ما باید زمینه‌هایی را در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی نهادینه کنیم تا بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل نماییم.

غفاری ادامه داد: توانمندسازی افراد از برنامه‌های مهم سازمان بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 

منبع: tasnimnews.com

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز