امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

امام جمعه گنبدکاووس:

وحدت حاصل انقلاب اسلامی است

IMG 1669 1 300x200 - وحدت حاصل انقلاب اسلامی استتورکمن نیوز: امام جمعه گنبدکاووس گفت: وحدت، حاصل انقلاب اسلامی است و یکی از ثمره های انقلاب اسلامی در سایه این وحدت تشکیل مقاومت در جهان اسلام می باشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ حجت الاسلام محمود ترابی در نشست نخبگانی وحدت امت اسلامی در دفاع از مسجدالاقصی در دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس اظهار داشت: وجود، تشکیل و نابودی تاریخ اسلام، قرآن کریم و تاریخ بنی اسرائیل بصورت روشن بیان شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم اسرائیل به دلیل اینکه نتوانسته اندصورت یکپارچه باشند اختلافات درونی می باشد.

امام جمعه اهل سنت “نگین شهر” از توابع شهرستان آزادشهر در این نشست تصریح  کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران بر خلاف دیگر کشورها با وجود تحریم ها و تهدیدها در 40 سال گذشته هزینه های بسیار هنگفتی را برای حمایت از فلسطین و بیت المقدس پرداخت کرده است.

IMG 1638 300x200 - وحدت حاصل انقلاب اسلامی است

آخوند ابوبکر خوجملی گفت: وحدت امت های اسلامی تنها راه آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی است و آگاه سازی مسلمانان وظیفه بزرگان دینی و حاکمان کشورهای اسلامی می باشد.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس نیز دراین نشست با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: از برکات انقلاب اسلامی ایران و سنت حسنه ای که سالانه دنبال می شود هفته وحدت است.

حجت الاسلام و المسلمین جلال عراقی در ادامه افزود: هدف از نامگذاری هفته وحدت کنار گذاشتن هرگونه اختلاف قومی و مذهبی و تاکید بر اشتراکات با الهام از آموزه های قرآنی و سیره پیامبر اکرم است.

IMG 1685 300x200 - وحدت حاصل انقلاب اسلامی است

وی گفت: پیام هفته وحدت پیام برادری و اخوت اسلامی ، وحدت شیعه و سنی و مقابله با هرگونه تفرقه افکنی و فتنه انگیزی می باشد.

حجت الاسلام عراقی گفت: جمهوری اسلامی ایران سیاست کلی خود را بر پایه ائتلاف و اتحاد ملت های اسلامی قرار داده و کوشش پیگیر به عمل آورده تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد.

گزارش از: آرزو بسیا

 

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز