امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ع س آجا در استان گلستان و مازندران 300x216 - هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران هتک حرمت پیامبر را محکوم کردترکمن نیوز:  حجة الاسلام حسن پورمیرزا هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران در پی توهین نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام بیانیه ایی. بشرح ذیل صادر نمودند.

توهین رذیلانهه مجله شارلی ابدو فرانسه به ساحت تابناک نبی مکرم اسلام (ص)در واقع یک جریان است که تمام پرده ها را از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و مستکبران جهانی بر می دارد.برای همه آزادگان جهان واضح است که این گونه حرکات زشت و ناپسندی نخواهد توانست موج اسلام خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی را کم فروغ کرده و سرپوشی بر اقدامات اشغالگران رژیم کودک کش و سفاک اسرائیل و حامیان آنان. بگذارد.
قهرمانان ارتش در تیپ ۲۳۰و روحانیون شاغل ارتش در مناطق گلستان و مازندران این اقدام نشریه فرانسوی را محکوم نموده و اعلام میدارد بشدت و تا آخرین نفس در مقابل این حرکت مذبوحانه ایستادگی مینماید و همانگونه که فرماندهی کل قوا فرمودند:هرگز دشمنی های سیاست مداران و سر مداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز