امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    85623

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    18:10 | ۲۴ آبان ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نیازی 300x270 - نگاهی به عملکرد جلال ایری نماینده غرب گلستانترکمن نیوز:  جلال ایری نماینده غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی که برخی از ایشان بعنوان نماینده سختکوش و پرتلاش یاد می‌کنند توانست در دور دوم انتخابات با کسب اکثریت آرا افتخار نمایندگی مردم این بخش از استان را از آن خود کند.

با توجه به روحیه پرتلاش ایشان انتظار می‌رود با توجه به وقفه چند ماهه ایجاد شده ناشی از ورود ایشان به مجلس در دور دوم انتخابات نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات زیرساختی مربوط به استان و به ویژه غرب آن حمیت و تلاش بیشتری مصروف دارند.
با توجه به مشکلات موجود در غرب استان به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و زیر ساخت ارتباطی و بهداشتی انتظار آن است با تلاشی بی وقفه و شبانه روزی در کنار سایر نمایندگان استان باری از دوش این مردم زحمتکش بردارید.

مرور اقدامات و جلسات جنابعالی در چند ماه اخیر به ویژه تذکر به موقع به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص کمبود بذر و سم و سایر مشکلات کشاورزی، پیگیری تعریض و ساماندهی کریدورهای ارتباطی در دیدار با مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دیدار با مدیران کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی به منظور حل مشکلات معیشتی مددجویان ناشی از گسترش ویروس کرونا و در نهایت دیدار با معاون وزیر بهداشت در راستای تامین تجهیزات درمانی و احداث مراکز درمانی جدید در این حوزه به خوبی نشان از درک مسائل و مشکلات ساختاری مردم در این حوزه می‌باشد.
با توجه به محدود بودن دوره نمایندگی انتظار از تمامی نمایندگان استان آن است که با سرلوحه آیه شریفه ۳۱ سوره مریم (وَجَعَلَنی مُبارَکاً أَیْنَ ما کُنْتُ) دوران خدمتشان را گره‌گشا و در نهایت سودمند به نفع مردم قرار دهند.

 

270d - نگاهی به عملکرد جلال ایری نماینده غرب گلستانمتین نیازی
فعال سیاسی،اجتماعی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز