امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    52792

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:46 | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

احمر گلستان 1 300x200 - نمایندگی ولی فقیه بازوی توانمند اشاعه فرهنگ نوع دوستی در جمعیت هلال احمر استگلستانتورکمن نیوز آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان با حضور معاونان حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمرکشور، جامعه روحانیت و اعضای هیات مدیره و شورای مدیران جمعیت هلال احمر گلستان در گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ حجت الاسلام ذاکری در این آیین گفت: حامل ابلاغ سلام و عرض خداقوت حضرت آیت ا… معزی نماینده معزز ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هستم که قدردان تلاش های خالصانه و شبانه روزی مجموعه خادمین مردم در جمعیت هلال احمر استان بوده است.

معاون نظارت و امور شرعی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمرگلستان در آغاز سال ۱۳۹۸ در حوزه نقش آفرینی در طرح های نوروزی هلال احمر به عنوان عضو ستاد تسهیلات خدمات سفر و همزمان در امر امدادرسانی و کمک به سیل زدگان در استان خوش درخشیده است.
وی در ادامه تصریح کرد: همت بلند جمعیت هلال احمر در حوزه امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان از نخستین ایام وقوع سیلاب در گلستان و سایر استان ها نشان از آمادگی همه جانبه جمعیت هلال احمر در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی است.
حجت الاسلام ذاکری گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست ایران اسلامی به سیل زدگان از درگاه جمعیت هلال احمر نشان از اعتماد ملی به این نهاد مردمی و خدمت رسان است و لازم است حفظ و حراست از این اعتماد ملی در دستور کار قرار گیرد.
معاون نظارت و امور شرعی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به این نکته که حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر یکی از ارکان اصلی جمعیت هلال احمر است، خاطر نشان کرد: این حوزه نقش حمایتی و نظارتی دراقدامات اجر ایی جمعیت هلال احمر را بر محور ماموریت ها و اهداف ذاتی جمعیت هلال احمر عهده دار است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

  • ناشناس

    انتصاب شیخ مهدوی اصلاح طلب ازسوی هلال احمرنابجاست که قیامت بایدجواب بدن هم ذاکری هم معزی

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز