امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    64416

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:42 | ۱۴ آبان ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نمایشگاه ازبکستان 300x202 - نمایشگاه بین المللی ایران در تاشکند ازبکستان اسفند ماه امسال برگزار می شودتورکمن نیوز مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران گفت: با برنامه ریزی و جلسات متعددد با سفیر ازبکستان در ایران، تجار و بازرگانان فعال، نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در اسفندماه با حضور فعالان تولیدی،صنعتی در تاشکند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  از اقتصادگردان،بهمن حسین زاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه جامع توسعه همکاری های تجاری ایران با 15 کشور اطراف ایران، برگزاری نمایشگاه توانمندی های تجاری و صنعتی ایران در ازبکستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هنوز بسیاری از قابلیت های صنعتی و تولیدات با کیفیت ایرانی به درستی به کشورهای آسیای میانه معرفی نشده است و برگزاری نمایشگاه هایی از دست می تواند فرصت های صادراتی بی نظیری را برای تولیدات کشورمان فرآهم آورد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران تصریح کرد: با توجه به کمیسیون همکاری های مشترک ایران و ازبکستان به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت تعاملات اقتصادی فی مابین در سطح بالایی دنبال شود و شاهد افزایش مناسبات تجاری دو طرف بیش از گذشته باشیم.
حسین زاده خاطر نشان کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران دارای ظرفیت های عظیمی برای گسترش همکاری تجاری میان 2 کشور است که با تاکید ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت درصددیم تا حضور موثری در تاشکند داشته باشیم و توانمندی های تولیدی کشورمان را برای تجار و بازرگانان ازبکستان بیش از پیش به نمایش بگذاریم.
گفتنی است؛ در هجدهمین اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای و سیزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ازبکستان اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و‌تجارت در تاشکند حضور داشتند.


اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز