امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مسابقات اسبدوانی کورس پاییز 96 شهرستان گنبد کاووس

نتایج دوپینگ بازمانده تا هفته ی شانزدهم گنبدکاووس اعلام شد

  • کد خبر :

    11478

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    22:48 | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Duping1 300x200 - نتایج دوپینگ بازمانده تا هفته ی شانزدهم گنبدکاووس اعلام شداخبار اسبدوانی – تورکمن نیوز –  رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس از بازگشایی پلمپ نتایج آزمایشگاه ضد دوپینگ و اعلام نتایج چند هفته از کورس پاییزه 96 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، نوروردی توسلی در گفت و گو با خبرنگار تورکمن نیوز اظهار داشت: امروز عصر با حضور اعضای هیات سوارکاری، دامپزشک میدان، مسئول ضد دوپینگ و تنی چند از نمایندگان مالکین و مربیان پلمپ پاکت حاوی نتایج دوپینگ هفته های پنجم، هفتم، دهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم بازگشایی و نتایج زیر اعلام شد:

اسب برن توران به مربیگری آقای کمال قربانی از هفته پنجم مثبت مواد مصرفی GHRP-6
اسب تای سوران به مربیگری آقای عزیز مهرانی از هفته پنجم مثبت مواد مصرفی HEXARELIN and GHRP
اسب شمبوم به مربیگری آقای مجيد صالح پور از هفته هفتم مثبت مواد مصرفی GHRP-6
اسب لالانا به مربیگری آقای منصور بای پور از هفته دهم مثبت مواد مصرفی فنیل بتازون، اکسی فن بتازون، گاماهیدروکسی فنیل بتازون
اسب ایل طاها به مربیگری آقای بهمن اونق از هفته چهاردهم مثبت مواد مصرفی آمفتامین، هیدروکسی آمفتامین، متاآمفتامین و هیدروکسی متاآمفتامین
اسب های مردانه رحمتی، مجستیک، بنهور، رونین سروین، ایلیا، کوانتوم، دنیلا، دل آرا، جلیل و گلی از هفته پانزدهم منفی الباقی نتیجه تعداد 3 مورد هنوز از آزمایشگاه اخذ نگردیده است.

اسب های شادکام، مبارک، سامین، مشکل، بابوی، نفس و آریاگز از هفته شانزدهم منفی الباقی نتیجه 5 مورد از آزمایشگاه اخذ نشده است.

توسلی افزود: در پایان هر هفته نمونه های آزمایش دوپینگ با حضور مالکان و مربیان اسب ها و یک تیم متخصص دامپزشکی و کارشناس جهادکشاوزی گرفته و در کیت های پلمپ شده که در حضور حاضران باز می شود و مجدد پلمپ و بلافاصله به تهران و از آنجا به آزمایشگاه طرف قرارداد ارسال می شود.

رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: هیچ اسب دوپینگی در مسابقات سوارکاری این شهرستان شرکت نمی کند و درصورت محرز شدن دوپینگ یک اسب، برابر مقررات با آن برخورد می شود.

خبرنگار : یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز