امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

hamiditurkmensnews 8f 300x191 - میزبانی کلاله از خانواده های زلزله زده کرمانشاهکلاله-ترکمن نیوز-  فرماندار کلاله اعلام کرد: با هماهنگی وبرنامه ریزی های صورت گرفته، این شهرستان میزبان نوروزی  40نفر از خانواده های زلزله زده استان کرمانشاه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، محمد حمیدی شامگاه سه شنبه در جشن ملی نوروزگاه در روستای تمرقره قوزی این شهرستان اعلام کرد: اقامت و پذیرایی این عزیزان، بازدید از جاذبه های طبیعی، گردشگری و دیدار با برخی ازخانواده ها به منظور حمایت، ایجاد نشاط و آرامش روحی آنان با مشارکت جمعی از فعالان اجتماعی شهرستان، شهرداری، شورای شهر و با حمایت فرمانداری کلاله به اجرا درآمده است.
وی اظهار کرد: این مهمانان که از مناطق مختلف استان کرمانشاه دعوت شده اند به مدت پنج روز، تا دهم فروردین در شهرستان کلاله حضور خواهند داشت.
وی در ادامه از حضور 200 نفر از دانشجویان خارجی از دانشگاه های کشورهای مختلف جهان، خبر داد و افزود: این دانشجویان با بازدید از بخش های مختلف نوروزگاه، با ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی هنری، اقتصادی و اجتماعی این شهرستان آشنا شدند.
حمیدی با بیان اینکه جشن ملی نوروزگاه برای نخستین بار با 50 غرفه در شهرستان کلاله راه اندازی شده است، افزود : علاوه برفعالیت روزانه غرفه ها، هر روز عصر از ساعت 17 الی 21 برنامه های فرهنگی و هنری ازجمله موسیقی، بازی های بومی و آیین های محلی همچنین انواع غذاها، شیرینی های محلی و تولیدات این شهرستان در رشته های مختلف عرضه می شود که این موضوع زمینه های ارتقای خودباوری در تولیدکنندگان به خصوص روستاییان را فراهم می کند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

گردآوری: گروه خبری ترکمن‌نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز