امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

عبدالله اف سفیر ازبکستان 300x188 - مشارکت داوطلبانه بیش از 100 هتل ازبکستان برای دوران قرنطینهترکمن نیوز: سفیر جمهوری ازبکستان در ایران گفت: بیش از 100 هتل در این کشور برای مشارکت در امر قرنطینه تجار و شهروندان تبعه ازبکستان در بازگشت از کشورهای خارج داوطلب شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛    بهادر عبدالله اف در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیسیون ویژه پیشگیری جمهوری ازبکستان در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا در بین مردم این کشور، شهروندان ازبک، تجاری که اقامت دائم دارند و تمامی اتباع ازبکستان در بازگشت از کشورهای دیگر به ازبکستان، می‌توانند دوره‌ی قرنطینه را با هزینه شخصی در هتل‌های داوطلب ازبکستان سپری کنند.

وی افزود: بر اساس گزارش کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان لیستی از هتل‌هایی که امکانات و شرایط مناسب برای اسکان شهروندان با تمامی الزامات قرنطینه تهیه شده است تا با پذیرش آنان در این هتل‌های داوطلب بتوانند دوره قرنطینه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بگذرانند و در صورتی که تست کرونای آنان مثبت باشد بلافاصله برای درمان به بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی انتقال می‌یابند.

های ازبکستان 300x188 - مشارکت داوطلبانه بیش از 100 هتل ازبکستان برای دوران قرنطینهعبدالله اف تاکید کرد: در مجموع 13 هتل با 599 تخت به ارزش 300 هزار سوم، 54 هتل با 4256 تخت بین 301 تا 500 هزار سوم و 35 هتل در مجموع با 3616 تخت با مبلغ 501 هزار سوم برای اقامت و گذراندن دوره قرنطینه با تمامی امکانات بهداشتی در نظر گرفته شده است.

سفیر جمهوری ازبکستان در ایران خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا در بین مردم تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این هتل‌ها مهیا شده است و شهروندان می‌توانند با یک پرواز مستقیم به جمهوری ازبکستان در این هتل ها با پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت در نظر گرفته شده تا پایان دوره قرنطینه اقامت داشته باشند.

وی در خاتمه یک بار دیگر تاکید کرد: تمامی موارد بهداشتی در این هتل‌ها اجرا شده، امنیت شبانه‌روزی میهمانان تامین می‌شود و در صورتی که ظرفیت هتل‌های در نظر گرفته تکمیل شود، هتل‌های بیشتری به این لیست پذیرش افزوده و به روزرسانی خواهد شد.

گزارش از: یاشار نیازی

 

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز