امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سجاد حسینی آتش نشانی گنبد 300x188 - مسئولین استانی نگاه ویژه به آتش نشانی گنبدکاووس در شرق گلستان داشته باشندترکمن نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس : از مدیران و مسئولان استانی خواهشمندم که نگاه ویژه ای به سازمان آتش نشانی این شهر داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سید سجاد حسینی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز آتش نشان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ، علی الخصوص شهدای آتش نشان اظهار کرد : در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی شهرداری گنبد با 48 نفر نیرو ، دارای سه ایستگاه فعال در نقاط مختلف شهر از جمله: کمربندی شهید صیاد شیرازی،خیابان خیام و پارک داریوش می باشد که بنا به قول شهردار ایستگاه چهارم نیز در ضلع شمالی شهر تا پایان سال افتتاح و فعال خواهد شد که موجب تسریع و پوشش بهتر خدمات رسانی این سازمان خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد : سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبد دارای 2 دستگاه امداد رسانی غیر حریق می‌باشد که یکی از ماشین‌های امدادی فقط در شهر گنبد بوده و نمونه آن در هیچ یک از شهرهای استان نمی باشد و همچنین 8 دستگاه اطفا حریق که 4 دستگاه آن به طور کامل نوسازی شده می باشد، تا هیچ یک از همشهریان ما دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

حسینی با تشریح عملکرد این سازمان گفت : این سازمان در سال گذشته در مجموع 727 مورد ماموریت اطفا حریق داشته که از این تعداد 114 مورد آن به دلیل اتصال برق ، 73 مورد به دلیل نشت گاز و مواد نفتی و540 ماموریت در سایرموارد انجام شده است و همچنین 280 ماموریت غیر اطفا حریق که این سازمان برای حفط امنیت بیشتر در مسابقات ورزشی و مراسمات حضور داشته است .
وی همچنین تصریح کرد: در 6 ماهه اول امسال نیز525 ماموریت اطفا حریق صورت گرفته که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

سجاد حسینی آتش نشانی 300x188 - مسئولین استانی نگاه ویژه به آتش نشانی گنبدکاووس در شرق گلستان داشته باشند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبد کاووس با بیان اینکه : سازمان آتش نشانی گنبد به عنوان پایلوت و کمک رسان به شهر های هم جوار می باشد از مسئولین و مدیران استانی خواست : نگاه ویژه ای در خصوص کمک به سازمان آتش نشانی این شهر داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به پیشگیری و آموزش موارد ایمنی اظهار کرد : این سازمان هر ساله در مدارس ابتدایی که به عنوان پایه و اساس آموزش می باشد حضور یافته و این موارد را به آن ها آموزش می دهد که در سال گذشته در حدود 60 مدرسه حضور یافته ایم.

وی همچنین از همشهریان درخواست کرد : در زمان وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 تماس گرفته و آدرس دقیق محل حادثه را ذکر کنند و هر کدام از شهروندان در صورت امکان یک کپسول آتش نشانی داشته باشند و همچنین از تجمع بی مورد در محل حادثه خودداری نمایند تا مانع خدمت رسانی بهتر و سریعتر ماموران آتش نشانی نشوند.

گزارش از: محمد بهلکه

خبرنگار ترکمن نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز