امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

aliabad 23d 300x209 - مرکز مهر خانواده درعلی آباد کتول راه اندازی شداجتماعی-ترکمن نیوز-  رییس بهزیستی علی آبادکتول گفت: مرکز مهر خانواده به منظور تامین مکان ملاقات فرزندان طلاق با والدین با حضور مسئولان دادگستری و بهزیستی در این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  محمد زنگانه اظهار کرد: با هدف کاهش آسیب طلاق در جامعه ،این مرکز راه اندازی و خدمات مددکاری و روانشناختی لازم را به فرزندان طلاق و اعضای خانواده آنها با همکاری روانشناسان و مددکاران باتجربه بهزیستی ارائه می دهد.
حجت الاسلام قاسمی وناجمی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: خانواده هایی که پس از طلاق برای زمان و مکان تحویل فرزندان دچار مشکل هستند باید با نظارت مرجع انتظامی در مکانی که از سوی دادگاه تعیین می شود کودکان را تحویل بگیرند.
وی افزود: تا پیش از این ملاقات‌ها در کلانتری ها انجام می‌شد که با توجه به شلوغی و نوع رفت و آمدهای صورت گرفته ، محیط مناسبی برای کودکان و فرزندان نبود.
معاون دادگستری گلستان اظهار امیدواری کرد که با همکاری بهزیستی و خدمات متخصصین و کارشناسان باتجربه این سازمان شاهد کاهش میزان طلاق در جامعه باشیم و فرزندان طلاق نیز در معرض آسیب کمتری قرار گیرند.
به گفته وی؛ متاسفانه در سالهای اخیر شاهد افزایش طلاق در خانواده ها هستیم که با افتتاح مراکز مهر خانواده گام ابتدایی در خدمات رسانی به فرزندان طلاق برداشته می شود تا در محیطی امن و با حضور مددکاران و مشاورین بهزیستی با والدین ملاقات کنند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز