امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فرشید قرناس قمیش رییس آموزش و پرورش کلاله شد

مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کلاله+عکس

قرناس قمیش5 285x300 - مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کلاله+عکساخبار شهرستان کلالهتورکمن نیوز در ادامه جابجایی های مدیران آموزش و پرورش ” فرشید قرناس قمیش” مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران،  طی حکمی از سوی “احسان گوهری راد” مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان پس از کش و قوس های فراوان با حمایت های نماینده شرق گلستان بالاخره “فرشید قرناس قمیش” به سکانداری آموزش و پرورش شهرستان کلاله منصوب شد.

پیش از ظهر امروز با حضور محمد حمیدی فرماندار شهرستان کلاله و جمعی از معلمین و مدیران آموزش و پرورش، مسئولین استانی و شهرستانی مراسم معارفه رییس جدید آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

 

متن حکم:

جناب آقای فرشید قرناس قمیش

نظر به مراتب تجارب، تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله منصوب می نمایم، تا با بهره گیری از الطاف خداوند متعال در اجرای وظایف محوله همت گمارید.

امید است در سایه توکل، تدبیر و الهام از منویات متعالی و رهنمونهای مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و با رعایت اصل قانونمندی، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام مسئولیت محوله موفق و منصور باشید.

احسان گوهری راد

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان

 

 

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کلاله در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: از زحمات و تلاش های بی شائبه و شبانه روزی حسین طاهری راد در مسیر تعالی آموزش و پرورش به عنوان رییس سابق این اداره تقدیر و تشکر کرد.

فرشید قرناس قمیش در ادامه افزود: از اعتماد و انتصاب به عنوان خدمتگزار مردم شهرستان کلاله در عرصه آموزش و پرورش بسیار خرسندم و در مسیر اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید در عرصه آموزش و پرورش تمامی تلاش و کوشش خودم را در سایه الطاف الهی کمر به همت خواهم بست تا بتوانم با وحدت، تعامل، همفکری و یکدلی با همکاران تحولات مثبت و سازنده ای در مسیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله به عمل آوریم.

خبرنگار: یاشار نیازی

 

سوابق و فعالیت ها:

– کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای

– خدمت در مناطق محروم شهرستان مراوه تپه به عنوان معلم – مدیر

– 4 سال مدیر دبیرستان شبانه روزی امام خمینی (ره) شهرستان کلاله

– رییس آموزش و پرورش شهرستان کلاله

 

https://turkmensnews.com

لینک عضویت تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز