امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

300x186 - «قارلاواج» عنوان بهترین فیلم مستند جشنواره بین‌المللی راه ابریشم را بدست آوردتورکمن نیوز: سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: “قارلاواج” عنوان بهترین فیلم مستند جشنواره بین المللی راه ابریشم ترکیه از آن کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ ابوالحسن حیدری اظهار داشت: فیلم «قارلاواج» به نویسندگی و کارگردانی احسان کمالی از فیلم‌سازان برجسته استان به تهیه‌کنندگی داریوش سرمدی عنوان بهترین فیلم مستند جشنواره بین‌المللی راه ابریشم ترکیه از آن خود کرد.

وی افزود: ناصر فکور آیدین پرهیزی، مجتبی ابوالقاسم پور، حماد جواد زاده ، سعید رضوانی، ایمان بدری، حسن شرف الدین ، مجتبی عبدارحیم خان از دیگر عوامل این فیلم هستند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این مستند کوتاه روایت زندگی یک پیرمرد مؤذن از قوم ترکمن است که در یک مثلث عشقی او، همسرش و اسبشان که تنها اسب روستا است اتفاقات تلخ و شیرینی را از سر می‌گذرانند.

حیدری، اذعان داشت: این مستند کوتاه روایت زندگی یک پیره مرد موذن از قوم ترکمن است که در یک مثلث عشقی او، همسرش و اسبشان که تنها اسب روستا است اتفاقات تلخ و شیرینی را از سر می‌گذرانند.

گفتنی است؛ برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی راه ابرشیم ترکیه ۱۸ آذرماه سال جاری معرفی و تجلیل شدند.

احسان کمالی متولد ۱۳۶۵ بوده و تاکنون در حوزه فیلم‌سازی و عکاسی در جشنواره‌های مختلف ملی، بین‌المللی و استان مقام‌های بسیاری را از آن خودکرده است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز