امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    81617

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    16:17 | ۰۶ شهریور ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

مراوه تپه 300x294 - فضای مجازی فرصتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستیترکمن نیوز:  نماینده شرق گلستان پنجشنبه ۶ مرداد پس از افتتاح دفتر ارتباط مردمی خود در شهرستان مراوه‌تپه و تعدادی از پروژه‌های این شهرستان، در نمایندگی اداره میراث فرهنگی شهرستان مراوه‌تپه حضور یافته و با سرپرست و تعدادی از هنرمندان این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ رضا آریانپور با اشاره به وجود استعدادهای گردشگری ، فرهنگی و صنایع دستی این شهرستان گفت: شهرستان مراوه تپه دارای ظرفیتهای بسیار خوبی در زمینه گردشگری و صنایع دستی دارد.

وی افزود: فضای مجازی فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری، صنایع دستی میباشد و در فضای مجازی میشود تولیدات صنایع دستی را بخوبی معرفی و باعث جذب سرمایه گذار شده و به خارج از شهرستان ارسال نمود.

آریانپور گفت: برای همکاری در خصوص توسعه گردشگری و صنایع دستی آماده هرگونه کمک و همکاری با نمایندگی اداره میراث فرهنگی این شهرستان هستم .

سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مراوه تپه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور نماینده شرق گلستان گفت: این شهرستان دارای هنرمندانی هستند که با وجود سرمایه اندک و مکان نامناسب تولیدات خود را با استفاده از فضای مجازی به خارج شهرستان و استان معرفی و صادر مینمایند که در صورت حمایت میتوانند باعث رونق اشتغال و سرمایه در شهرستان گردند.

عطابردی خانی با اشاره مصوبه جلسه شورای اداری، با حضور استاندار گلستان در شهرستان خواستار ارتقاء جایگاه نمایندگی اداره میراث فرهنگی این شهرستان شد .

وی همچنین خواستار تامین نیرو، تعمیر ساختمان قدیمی و تجهیزات اداری نمایندگی اداره میراث فرهنگی و پیگیری رفع مشکلات هنرمندان این شهرستان شد.

در این دیدار دو تن از بانوان هنرمند که تولیدات خود را به خارج از استان معرفی نموده و باعث ایجاد زمینه جذب سرمایه برای شهرستان شده بودند مشکلات خود را عنوان نموده وخواستار حمایت شدند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز