امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    10584

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:57 | ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Elyas Hivechi Farmandar TurkmensNews 2 300x200 - فرهنگ سازی، مدیریت مدون توام با آموزش بهترین روش مبارزه با قاچاق استبندرترکمن-ترکمن نیوز- سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن گفت: مدیریت مدون و همسو توام با آموزش، فرهنگ سازی و نظارت سه راهکار تاثیرگذار در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،   الیاس هیوه چی در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز با اشاره به نقش مخرب کالای قاچاق در اقتصاد کشور اظهار داشت: در این شهرستان ارزیابی های مستمری برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام می شود و برای مبارزه با این معضل از تمامی دستگاه های اجرایی خواستارم با همدلی و انسجام با این پدیده شوم مبارزه کنند.

وی افزود: معضل قاچاق زیرساخت های اقتصادی در زمینه تولید و اشتغال و حتی حوزه های اجتماعی و فرهنگی را تهدید و با چالشی جدی مواجه می کند و افراد سودجو را در جهت کسب منافع نامشروع تشویق می کند.

فرماندار شهرستان ترکمن تاکید کرد: مدیریت مدون و همسو توام با آموزش، فرهنگسازی و نظارت از جمله راهکارهای تاثیرگذار در مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد.

Farmandari Turkmen TurkmensNews 1 300x198 - فرهنگ سازی، مدیریت مدون توام با آموزش بهترین روش مبارزه با قاچاق است

هیوه چی با اشاره به اقدام های مثبت دولت تدبیر و امید برای کاهش قاچاق کالا و ارز، گفت: باید با اتخاذ راهکارهای نوین در دولت تدبیر و امید، مبارزه قاچاق کالا و ارز به کمترین میزان برسد.

وی تصریح کرد: فرار سرمایه گذار، بیکاری، به خطر افتادن سلامت جامعه پایین رفتن توان تولید از جمعه مضرات استفاده از کالای قاچاق می باشد. گفتنی است در این جلسه دستگاه های عضو کمیسیون در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشفیات صورت گرفته به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

فرماندار شهرستان ترکمن گفت: فرهنگ سازی پرهیز از مصرف کالای قاچاق در بین مردم مهمترین راهکار در این زمینه است، به همین دلیل این مهم به عنوان یکی از اولویت های اصلی در دستور کار ما قرار گرفته و تلاش می کنیم تا از ظرفیت هایی که در اختیار بخش های دولتی و مردمی هست در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهره برداری شود.

انتشار دهنده: یاشار نیازی

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز