امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ایری02 300x300 - غرب استان این بار حق اشتباه نداردترکمن نیوز:  سالیان متمادی است که حسرت به دلمان مانده تا بندرترکمن و حومه از وضعیت کنونی و خسته کننده رهایی یابد.

آدم‌هایی که بسرعت نور فوت اصلاح‌طلب و اصولگرا را دمیدند، ولی عیار آنان با روزمه رو به پایین عیان شد (شهید عظیم گل جدا از این سیاست پوسیده است). شعارهای رنگی که یک شبه از رنگین‌کمان نیز خوشگل‌تر شدند. واهمه از این همه دورویی‌ها و چند رنگی‌ها باعث شده تا به کمتر کاندیدایی اعتماد کنم.

وقتی میبینم صنایع دستی بندر، گردشگری، ماهیگیری، ورزش و خیلی از جاذبه‌های این شهر باسواد کم رنگ شده و حتی در سکوت مسئولان به زمین ورزشی عقاب بندر رحم نکرده و در کمال کج سلیقگی آپارتمان می‌سازند، دیگر توانی برای نوشتن ندارم. هر چه بنویسم نیز بیهوده نویسی است.

بیمارستان بندر از کمترین دستگاه‌های پیشرفته برخوردار می‌باشد.

امااین شهر نازنین می‌تواند سکوی جهش اقتصادی را بر خود ببیند. جهش اقتصادی نیز برنامه و جسارت و شجاعت عمل می‌خواهد. مجلوس و هم آوا شدن با آدم‌هایی که امتحان پس داده‌اند نه تنها گِره از مشکلات باز نمی‌کند، بلکه برگشت به عقب و خود فریبی محسوب می‌شود.

ایری01 300x237 - غرب استان این بار حق اشتباه نداردبیاییم زنجیره همصدا شدن برای جلال ایری را وسعت ببخشیم که برای زنده شدن بندر از رکود فعلی از نان شب نیز واجب است.

 

270d - غرب استان این بار حق اشتباه نداردشیرمحمد شیروانی
خبرنگار ترکمن نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز