امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    515

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:40 | ۰۴ شهریور ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Shora Gorgan 5 Sh 300x200 - عهدی با صادقلو نداشتیم/ نمی‌خواستیم چوب خشک باشیماخبار گرگان-تورکمن‌نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه برای ابقا شدن حسین صادقلو در سمت شهردار گرگان عهدی نداشتیم عنوان کرد که نمی‌خواستیم در شورای شهر چوب خشک باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع انتخاب سرپرست جدید شهرداری گرگان و ابقا نشدن حسین صادقلو در این سمت، ظهر شنبه با حضور اصحاب رسانه استان گلستان برگزار شد.

حسین ربیعی در این نشست خبری اظهار کرد: بنده جزو کسانی بودم که در دوره چهارم شورای شهر گرگان با تمام وجود از آقای صادقلو به عنوان شهردار گرگان حمایت کردم.

وی افزود: خانم عبداللهی رئیس فعلی شورای شهر گرگان سمت مدیرکلی بانوان استانداری را رها کرد و آقای یوسفی نایب رئیس فعلی شورای شهر گرگان هم برای گرفتن حکم شهردار بارها به وزارت کشور مراجعه کرده بود و تمام این مسائل نشان می‌دهد ما با تمام وجود از آقای صادقلو حمایت کرده بودیم.

وی ادامه داد: روز 31 مردادماه کار آقای صادقلو در شهرداری گرگان به پایان رسید و ما برای انتخاب سرپرست جدید اقدام کردیم و در واقع شهردار سابق عزل یا برکنار نشده است.

مخالفت با پروژه زیرگذر ناهارخوران موجب شد تا صادقلو مقابل ما جبهه بگیرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه اتفاقات سه ماه اخیر موجب شد تا تصمیم به انتخاب فرد دیگری برای سرپرست شهرداری گرگان بگیریم، گفت: چند ماه قبل پروژه زیرگذر ناهارخوران از سوی شهرداری طراحی و پیمانکار آن هم انتخاب شده بود و سپس آقای صادقلو لایحه آن را به شورای شهر فرستاد اما ناهارخوران خط قرمز ما بوده و با آن مخالفت کردیم.

ربیعی افزود: مخالفت ما با پروژه زیرگذر ناهارخوران موجب شد تا آقای صادقلو مقابل ما جبهه بگیرد و در نهایت این پروژه تصویب نشد.

وی ادامه داد: ما هنوز نتوانستیم معضل زیرگذرهای گلشهر و دخانیات را حل کنیمد و با این شرایط جگونه اجازه احداث زیرگذر در ناهارخوران و در دل طبیعت بدهیم؟

وی تصریح کرد: شهردار سابق گرگان تلاش می‌کرد تا اختیارات خود را در اساسنامه هیئت عالی سرمایه گذاری افزایش دهد و پیشنهاد وی برای تغییر و اصلاح اساسنامه این بود که تا سقف 50 میلیارد تومان در قالب ترک تشریفات بتواند برای انتخاب پیمانکار پروژه‌ها اقدام کند.

نمی‌خواستیم شورای شهرداری باشیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه در انتخابات پنجمین دوره شورا ما به گروه حامیان شهردار جایگاه دادیم، خاطرنشان کرد: آنها در انتخابات از ما خواستند که لیست بدهیم در حالی که ما لیست جداگانه‌ای برای انتخابات داشتیم.

ربیعی افزود: ما شهردار را شهردار کردیم اما نمی‌خواستیم شورای شهرداری باشیم بلکه مردم به ما رای دادند تا شورای شهر باشیم و از منافع آنها دفاع کنیم، ما با مردم عهد بسته بودیم و عهدی با شهردار نداشتیم.

وی ادامه داد: جنس مخالفت ما با شهردار با جنس مخالفت برخی اعضای شورای قبلی فرق می‌کند و اکنون به دنبال شهرداری قوی‌تر از آقای صادقلو برای گرگان هستیم.

صادقلو می‌خواست شورای شهر را مدیریت کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در دوره چهارم هم با برخی اقدامات شهردار گرگان مخالف بودیم، اظهار کرد: آقای صادقلو یک مهندس را به غسالخانه انتقال داد که کار اشتباهی بود و هواداران صادقلو امروز نباید تندتر از ما باشند زیرا ما برای حفظ ایشان خودمان را به خطر انداختیم.

ربیعی افزود: آقای صادقلو نشستی با برخی اعضای جدید شورای شهر گرگان داشتند تا ریاست شورا را مدیریت کنند و بسیاری از اختیارات را در دست بگیرد و ما هم مانند چوب خشک هیچ خاصیتی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: آقای صادقلو گفته اعضای شورای شهر باید عذرخواهی کنند تا ایشان به شهرداری گرگان برگردند اما باید بگویم که ما چنین نماینده‌هایی نیستیم.

وی تصریح کرد: ما می‌دانستیم که ابقا نشدن آقای صادقلو ترکش‌هایی دارد اما مردم برای حفظ استقلال شورای شهر گرگان به ما اعتماد کنند.

نبی هزارجریبی و محمود ربیعی نقشی در ابقا نشدن صادقلو نداشتند

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص اینکه عده‌ای می‌گویند آقای هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در ابقا نشدن آقای صادقلو در شهرداری گرگان نقش داشته است، گفت: آقای هزارجریبی فردی بود که در شهردار شدن صادقلو نقش داشت و حتی ایشان را «عمو حسین» صدا می‌کرد.

ربیعی افزود: ما برای این دوره از آقای هزارجریبی خواستیم تا از آقای صادقلو حمایت نکند و دلایلی داریم که به نفع مردم است.

وی ادامه داد: عده‌ای هم می‌گویند محمود ربیعی معاون اقتصادی استاندار گلستان در ابقا نشدن صادقلو نقش داشته که باید بگویم که من شب قبل از انتخاب سرپرست شهرداری موضوع ابقا نشدن آقای صادقلو را به معاون اقتصادی استاندار گفتم و ایشان اطلاعی نداشت.

وی در خصوص ایجاد دو دستگی در آغاز کار شورای پنجم شهر گرگان، اظهار کرد: کمیسیون‌ها را تقسیم خواهیم کرد تا دو دستگی برطرف شود و مشکلات دوره قبل را نداشته باشیم.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: mehrnews.com

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز