امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    32762

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:50 | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد 300x186 - سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شداخبار بندرترکمن– ترکمن نیوز- سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن صبح امروز با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران تابعه و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی ضمن تشکر از اقدامات به عمل آمده توسط اعضا اظهار داشت: الحمد لله در این هفته افزایش قیمت چندانی در بازار وجود نداشت و یکی از دلایل ثابت بودن قیمت ها، نوسان کم در بازار ارز و همچنین در حوزه شهرستان وجود نظارت ها و بازرسی ها از جمله دلایل تاثیرگذار در قیمت بازار بود.

وی با تاکید بر اهمیت بازرسی افزود: با توجه به نزدیکی ایام عید قربان، بازرسی ها بایستی پررنگ تر و کاملا برجسته باشد تا برای مردم محسوس و ملموس باشد چرا که هم بعد تبلیغاتی دارد هم بعد نظارت و کنترل و این ها باعث ایجاد آرامش و دلگرمی مردم می شود.

هیوه چی در خصوص پخت نان در ایام عید گفت: تاکید شود در ایام عید نانوایی ها حتما پخت داشته باشند و تعطیل نکنند تا نان موردنیاز مردم تامین شود.

وی در خصوص قیمت توافقی حمل بار تصریح کرد: برای این توافق قیمت، بایستی یک قیمت پایه لحاظ شود و این امر البته به میزان عرضه و تقاضا نیز بستگی دارد.

وی گفت: در خصوص کرایه قایقران ها از طریق سازمان مربوطه بایستی تعیین تکلیف شود و در خصوص قیمت مرغ زنده و منجمد نیز، جهاد کشاورزی قیمتگذاری و نحوه توزیع نهاده های مرغداری را پیگیری و بررسی نماید.

هیوه چی در پایان بر نقش تاثیرگذار ستاد تنظیم بازار اشاره و گفت: نظارت های صورت گرفته توسط بازرسین این ستاد در شهرستان ترکمن بخصوص در حوزه سیمان اثربخش بود و تاکید کرد اعضای کارگروه ارتباط بیشتری با مردم و حضور پررنگ در بازار داشته باشند و مشکلات و نگرانی ها و دغدغه های مردم را به کارگروه انتقال دهند تا مورد بررسی و راهکار برای رفع آن ارائه شود.

 

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز