امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    64138

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:43 | ۰۸ آبان ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

تورکمن نیوز:  در 493 آموزشگاه شهرستان گنبدکاووس همراه با سراسر کشور زنگ پدافند غیر عامل نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  مراسم نمادين زنگ پدافند غيرعامل در مدرسه دخترانه ارغوان با حضور مسئولان شهرستاني برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم گفت: پدافند غیرعامل به مجموعه اقدامات و تمهیدات مورد نیاز که در شرایط خاص مثل جنگ، برای جلوگیری از آسیب پذیری یا کاهش آسیب پذیری در بخش‌ها و حوزه های مختلف گفته می‌شود که بایستی با آموزش و فرهنگ‌سازی، آگاهی عمومی افراد جامعه در این خصوص ارتقا یابد.

عبدالقدیر کریمی افزود: آموزش و پرورش مهمترین نهاد در آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و نیز فرهنگ‌سازی عمومی در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین نیاز در پدافند غیرعامل آموزش و فرهنگ‌سازی است افزود: آموزش و پرورش باید از ظرفیت معلمان و اساتید برای آموزش این امر استفاده کند.

کریمی با اشاره به شعار مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید، افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال تولید نامید، پدافند غیرعامل از جمله ظرفیت‌های خوب برای ایجاد تولید و اشتغال نیز است.

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: پدافند غیرعامل از جمله ظرفیتهایی است که جای آموزش آن در مدارس خالی می‌باشد و آموزش و پرورش باید در حوزه فرهنگ سازی و آگاهی رسانی به مردم تلاش بیشتری بکند.

کمال الدین نظرنژاد، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین مراسم با بیان ینکه زنگ نمادین بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل امروز در ۴۹۳ آموزشگاه این شهرستان زده می‌شود، گفت: خوب درس خواندن از موضوعات مهم در پدافند غیرعامل است که منجر به انتخاب رشته مناسب تحصیلی و افزایش دانایی فرزندان این مرز بوم می‌شود

گزارش از: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز