امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    51408

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    16:05 | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

آجا گلستان4 300x200 - رژه روز ارتش در استان به صورت نمادین و متمرکز برگزار می‌شودگلستان-ترکمن نیوز:  اﺭﺷﺪ ﻧﻆﺎﻣﻲ ﺁجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان ﮔﻔﺖ: رژه روز ارتش در استان به صورت نمادین و متمرکز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ اﻣﻴﺮ ﺳﺮﺗﻴﭗ ﻏﻔﺎﺭی اﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی ﺑﺎ اﺻﺤﺎﺏ ﺭﺳﺎﻧﻪ  ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه خدمت همه عزیزانی که در عرصه امنیت و اطلاعات دارند تلاش می کنند با محکوم کردن اقدام رئیس جمهور امریکا علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: حرکت وقیهانه و مذبوحانه رییس جمهور آمریکا نشان از استیصال و نشان از سردرگمی در برخورد با ایران است.

وی تصریح کرد: این اقدام مذبوحانه رئیس جمهور امریکا را محکوم می‌کنیم و امیدواریم با همکاری قوای نیروهای مسلح پیمانه عمر رژیم اسرائیل را از زمان عنوان شده (۲۵ سال) کوتاه‌تر کنیم.
امیر غفاری گفـت: همه ساله به مناسبت روز ارتش در سه شهرستان گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر برنامه رژه داشتیم، اما امسال با سال‌های قبل متفاوت است و رژه خدمت به صورت متمرکز در آق قلا به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با ابراز تاسف از حادثه سیلی که در چند استان کشور به خصوص در استان گلستان که در آستانه سال نو در شهر های گنبد و آق قلا و گمیشان و روستاهایی که در حوزه این سه شهر بودند دچار آسیب شدند گفت: حادثه سیل هر چند که تلخ بود ولی جلوه های زیبایی هم داشت. همدلی، اتحاد، هم زبانی و صبوری مردم عزیزمان به خصوص قوم ترکمن که در این مناطق زندگی می کردند مثال زدنی و باورنکردنی است.
وی افزود: حرکت جهادی نیروهای مسلح مخصوصا بعد از فرمان فرمانده کل قوا مواردی بود که ما در صحنه بودیم و دیدیم.

امیر غفاری اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ: ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪی ﻫﺎی ﺩﻭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ آق قلا و گمیشان ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه و ﺁﻥ ﺭا ﺗﺎﻣﻴﻦ می ﻛﻨﻴﻢ وﺧﺪﻣﺖ ﺭﺳﺎﻧی ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ اﻛﻴﭗ ﺳﻴﺎﺭ ﭘﺰشکی ﺑﻪ ﺁق ﻗﻼ و ﮔﻤﻴﺸﺎﻥ اﻋﺰاﻡ می ﺷﻮﺩ.
وی گفت: ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺻﺤﺮایی ﺩﺭ ﺁق ﻗﻼ ﺗﺎ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺭﻓﻊ ﺑﺤﺮاﻥ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺩاﻳﺮ اﺳﺖ ﻭﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺳﻴﻞ ﺯﺩه ﺧﺪﻣﺖ ﺭﺳﺎنی می ﻛﻨﺪ.

وی ادامه داد: ارتش از روز نخست در مناطق سیل زده فعال بودفرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ با اشاره به کمک‌های این نهاد نظامی به سیل زدگان استان گفت: ارتش از همان روزهای نخست وقوع سیل پای کار بوده و امدادرسانی همچنان در مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه افزود: ما در هر یک از شهرهای گنبد، آق قلا و گمیشان یک نفر را به عنوان افسر ارشد معرفی کردیم تا به عنوان نماینده ارتش در تمامی جلسات شهرستان ها حضور داشته باشد.

وی در خصوص تجهیزات به کار گرفته شده در مناطق سیل زده گفت: احداث دو بیمارستان صحرایی در آق قلا، استفاده از ۳ فروند بالگرد نیروی دریایی و هوانیروز، خودروهای نفربر، بیل‌های مکانیکی، احداث سیل بند و حصار و استقرار بیش از ۵ هزار نیرو در صحنه یا پشت صحنه بخش مهمی از اقدامات ارتش در مناطق سیل زده بوده است.

اﺭﺷﺪ ﻧﻆﺎﻣﻲ ﺁجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: ۱۸ یگان ارتش به سیل زدگان کمک رسانی و ۵ هزار ارتشی چه در صحنه و چه در پشت صحنه خدمت رسانی کردند.

 

خبرنگار:یاشار نیازی

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز