امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    9237

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:37 | ۲۱ دی ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Bazargan 21d 300x150 - راه اندازی کانون زنان بازرگان استان گلستانگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان گفت: اتاق بازرگانی گلستان در جهت حمایت از بانوان شاغل و فعال و بسترسازی برای تاثیرگذاری بیشتر بانوان در حوزه اقتصاد در استان گلستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  ارازجان شمالی, ظهر امروز در نشست علمی و صمیمی بانوان فعال شهرستان گنبدکاووس با موضوع اقتصاد مقاومتی, حمایت از تولید ملی در راستا اشتغالزایی بانوان در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: هزینه ایجاد شغل در مشاغل خانگی, 7 برابر کمتر از شغل در واحدهای تولیدی و صنعتی است و با 30 میلیون تومان می‌توان یک شغل در حوزه مشاغل خانگی ایجاد کرد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی گلستان افزود: یکی از رسالت‌های اتاق بازرگانی, استفاده از ظرفیت 50 درصدی بانوان و به فعل در آوردن استعدادهای بانوان در حوزه اقتصاد است.

شمالی تصریح کرد: قبل از هر چیز باید “خودباوری” را در زنان تقویت کنیم و بر همین اصل کانون‌ها از جمله کانون زنان بازرگان را تشکیل دادیم, زیرا اعتقاد داریم جامعه بدون حضور زنان به نقطه عالی نخواهد رسید.

نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان گفت: اتاق بازرگانی گلستان در جهت حمایت از بانوان شاغل و فعال و بسترسازی برای تاثیرگذاری بیشتر بانوان در حوزه اقتصاد در استان گلستان تشکیل شد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: زنان بهترین مجریان, اجرای اقتصاد مقاومتی هستند و بیشتر از آقایان می‌توانند این امر را محقق کنند.

فاطمه اسدالله‌پور افزود: یکی از معیارهای توسعه یافتگی در کشورها, توجه و اعتبار بخشی به بانوان است و با تغییر نگرش در حوزه بانوان می‌توان مشاغل فراوانی در توسعه شهرستان توسط این قشر ایجاد کرد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز