امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

چین والیبال.jpg1  300x200 - دیوار چین حریف توپ‌های ایران نشدتورکمن نیوز تیم ملی والیبال ایران توانست در بازی دوم خود از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹، با نتیجه قاطعانه سه بر صفر چین (میزبان مسابقات) را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در دور دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا، امروز تیم‌های ایران و چین از گروه E این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ایران با حساب سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

در ست اول این مسابقه تیم چین بازی را خوب شروع کرد، اما ایران اجازه خودنمایی به این تیم نداد و در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. هدایت تیم ملی چین برعهده رائول لوزانو، سرمربی سابق تیم ملی ایران است. برتری تیم ایران ادامه پیدا کرد تا در امتیاز 16 بر 13 به سود شاگردان کولاکوویچ هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 18 به سود ایران تمام شد.

در ست دوم هم تیم ملی ایران در حالی به برتری رسید که در ابتدا خیلی ها تصور داشتند والیبالیست های ایران این ست را هم به حریف واگذار خواهند کرد. چراکه چینی ها در این ست حتی 5 امتیاز هم از ایران پیش افتادند اما از یک جایی به بعد این شاگردان کولاکوویچ بودند که اختلاف را کم کردند و روی امتیاز 15 از حریف پیش افتادند و ست را هم با برتری به سود خودشان پایان دادند.

در ست سوم مسابقه هم اتفاقی که همه انتظارش را داشتند رخ داد. تیم ملی والیبال ایران از همان ابتدا فاصله زیادی را با حریف ایجاد کرد و چینی ها هم توان مقابله با سروقامتان ایران و جبران نتیجه را نداشتند. در نهایت تیم ملی والیبال ایران 3-0 پیروز دیدار مقابل چین شد.

ایران که تا به امروز توانسته است ایتالیا و چین را شکست دهد، در بازی سوم خود باید فردا (یکشنبه) ۱۲ خرداد ماه به مصاف تیم آلمان برود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز