امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    44143

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:19 | ۰۳ بهمن ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

فعالان ترکمن نورمفیدی 300x168 - دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای ترکمن با آیت الله نورمفیدی+ تصویرگلستان-ترکمن نیوز-  آیت الله نورمفیدی در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای ترکمن اظهار کرد : در حال حاضر در استان ما راه استفاده از ظرفیت های شایستگان و نخبگان ترکمن در مناصب اجرایی بازتر شده است و بدنبال بازتر کردن این مسیر هستم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران،  نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دیدار عصر سه شنبه با جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای ترکمن به مناسبت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت : به لطف خدا انقلاب اسلامی ایران اکنون به سن چهل سالگی و سن تکامل رسیده است و مردم با همدلی و اتحاد اسلامی در راه عزت و سربلندی ایران اسلامی ، مشکلات و سختی ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : در ادوار پیشین مختومقلی فراغی شاعر بزرگ ترکمن با دعوت مردم به یکپارچگی و وحدت اسلامی در آن دوران نیز در گذر از سختی ها در کنار مردم نقش آفرین بوده است.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان گفت : مسولین ما باید شرایط کار و اشتغال جوانان را فراهم بکنند و خدمت به مردم و مناطق محروم تکلیف دینی است و نه تاکتیک سیاسی. البته این سختی ها را نیز مردم با کنار هم بودن و استقامت برای سربلندی ایران گذر خواهند نمود.
وی با اشاره به تاثیر گذاری زبان هنر در جامعه گفت : هنرمندان ما باید از موهبت الهی هنر برای تعالی و موفقیت جامعه بهره بگیرند و آن را قدر بدانند.
آیت الله نورمفیدی تاکید نمود : عقلای جامعه ما چه از هر قومی باید آنچه به صلاح دین و دنیا و آخرت است مدنظر بگیرند و برای همدلی و پبشرفت ایران انجام بدهند.
در ابتدای این دیدار که مشاور استاندار در امور اقوام و مذاهب نیز حضور داشت ارازمحمد سارلی ، موسی جرجانی و امانقلیچ شادمهر طی سخنانی کوتاه آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر نماینده ولی فقیه تبریک گفتند و برخی موضوعات فعلی جامعه ترکمن ها را بیان نمودند./ترکمن سسی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز