امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

والیبال معلولین و جانبازان گنبدکاووس 3 300x199 - دومین دوره مسابقات جهانی والیبال نشسته بامیزبانی گنبدکاووس برگزار می‌شود+تصاویراخبار گنبدکاووس-ترکمن نیوز- نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مسابقات جهانی والیبال نشسته جانبازان و معلولین به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در تیرماه 1398 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  قره جه طیار در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، با حضور هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به عنوان مهمان ویژه در جلسه ای که در دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان برگزار شد تصمیم نهایی در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی والیبال نشسته معلولین و جانبازان به میزبانی گنبدکاووس اتخاذ شد.

نماینده مردم گنبدکاووس با تقدیر از استاندار گلستان افزود: سیدمناف هاشمی، عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزشهای معلولین و جانبازان کشور بوده و میزبانی این رقابتهای جهانی با پیگیری های مجدانه وی کسب میزبانی برگزاری این تورنومنت جهانی میسر شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه به خبرنگار ترکمن نیوز گفت: استان گلستان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی 4 مدال کسب کرد.

حجت الاسلام یوسفی در ادامه افزود: این 4 مدال، 2 مدال طلا، 1 نقره و یک برنز حاصل تلاش قهرمانان جانباز و معلول این استان بود.

وی تصریح کرد: از مجموع این 4 مدال کسب شده گلستان، 2 مدال طلا و یک نقره توسط ورزشکاران گنبدکاووس بدست آمده است.

یوسفی افزود: محمد نعمتی در رشته والیبال نشسته و عبدالجلیل قرنجیک در رشته بسکتبال با ویلچر توانستند مدال طلا کسب کنند.

زهرا دانایی طوس نیز با کسب مدال نقره در رشته والیبال نشسته بانوان افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و عضو هیات رئیسه جانبازان و معلولین و عضو فدراسیون جهانی، خانم حوریه برادران مدیر بین الملی فدراسیون جانبازان و معلولین و مسئول فدراسیون بین الملی در کشور، مسعود حمیدی معاون اداری و پشتیبانی، محمد جهانی رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان و نقی مهدوی مدیر تیم های ملی جانبازان و معلولین، به عنوان مهمانان ویژه کشوری در این جلسه حضور داشتند.

خبرنگار:یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز