امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    43933

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    23:09 | ۲۶ دی ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

hivechi turkmen hamayesh 300x200 - دولت اشتغال را در سرلوحه کارهای خود قرار داده استبندر ترکمن-ترکمن نیوز-  فرماندار ترکمن گفت: توطئه و نیرنگ استکبار جهانی بعد از انقلاب اکنون بوده و هست لذا باید رفتارمان را برای مقابله با آن ها جهت خنثی کردن اعمال زشت آن ها به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا نتوانند به مملکت و ملت غیور و همیشه در صحنه ما آسیب برسانند و باید طوری عمل کنیم که استرس و خلأ بین مردم ایجاد نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  به نقل روابط عمومی فرمانداری، الیاس هیوه چی روز چهارشنبه 26 دی در همایش مراقبت و زیبایی غرب استان که در محل مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد افزود: نظام جمهوری اسلامی همیشه به کمک مردم توانسته در مقابل توطئه استکبار بایستد و نقشه های شوم آن ها را نقش بر آب کند اما متاسفانه برخی آب به آسیاب دشمن می ریزند اما نباید بگوییم دولت به تنهایی مشکلات را حل کند بلکه مردم هم باید به دولت کمک کنند.
فرماندار تصریح کرد: دولت اشتغال را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است تا برای جوانان اشتغال ایجاد کند تا توانمند شوند و در جامعه مثمر ثمر واقع شوند و در این راستا دولت اعلام کرد تسهلات با سود کم به تناسب مهارت و حرفه افراد در اختیار آن ها گذاشته شود.
وی افزود: فرهنگ ما اسلامی و متفارت از فرهنگ غرب است لذا رفتار و اعمال آن ها را نباید الگو قرار دهیم چرا که این کار اشتباه است.
فرماندار گفت: هر شغلی عشق، علاقه و فرهنگ آن شغل را می طلبد لذا اصناف باید با دید و نگرش مثبت و با احترام به شغل خود رفتارکنند تا دیگران نیز احترام بگذارند و این افکار خوب گسترش پیدا کرده باعث ایجاد آرماش در شهر می شود و در فرهنگ کاری خود این ها را لحاظ کنیم و بدانیم با بی احترامی به شغل خود نمی توان استفاده خوبی از آن کرد و از افکار منفی بپرهیزیم چرا که باعث عدم یک کسب و کار خوب می شود
هیوه چی تاکید کرد: توجه به ابزار کار، رعایت نظافت و بهداشت با توجه به اهمیت سلامت افراد در حرفه آرایشگری از اولویت بالایی برخوردار است و در این راستا استانداردها مدنظر قرار گیرد چرا که با رعایت این امور مسلما تعداد مشتریان مراجعه کننده بیشتر و این باعث افزایش درآمد خواهد شد.
وی تصریح کرد: بجای گلایه از درآمد کم، باید با رعایت فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ، به فکر توسعه و ارتقاء شغل و تامین نیازهای خانواده، رونق جامعه و رضایت مردم باشیم.
در پایان فرماندار پیشنهاد رتبه بندی در حوزه شغل آرایشگری با توجه به رعایت استانداردها، تمیزی محل کار و رفتار خوب و خداپسندانه با مردم و .. را مطرح کرد تا با ایجاد رقابت همگی به سمت بهبود و توسعه و ارتقاء شغلی حرکت کنند.

در این همایش رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان و جمعی از آرایشگران از شهرستان های ترکمن،گرگان، کردکوی، گمیشان، بندرگز و آق قلا حضور داشتند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز