امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    46626

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    0:22 | ۰۹ اسفند ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

فایل صوتی گفته های اهانت بار مسعود خلیلی رییس حال حاضر فدراسیون سوارکاری ایران به قوم اصیل ترکمن که حداقل 7 سال تاریخ مکتوب دارد و اسب، اسبدوانی و پرورش اسب با زندگی، تاریخ و خون این مردم اجین است:

 

 

آقای خلیلی

اگر ۴۰ سال از طاغوت و خویِ شاهان استبدادیِ #غرب‌زده و اشرافیتِ خودفروخته مامِ میهن شنیده بودیم! یا در کتاب های مصور تاریخی تفاخرِ ثروت رعیت جماعت را بر تنِ اربابان دیده بودیم! حالا با شنیدن صدای شما با جانِ خود حس کردیم که بر مردمِ نجیب و اصیل و زحمت کش ایرانی چه گذشت!

این جملات بخصوص آن قسمت هایی که با ملاحظه و آرام‌تر گفتید! به درستی اوجِ باورِ #زرسالارانِ مبهوتِ جاه و مقام و #دلار را به مردم نشان دادید!

ترکمن، فارس و سیستانی ندارد! شما مردم را، با همه عشق و شور و اشتیاق‌شان به اسب و فرهنگ و سنت هایشان را همچون نیاکانِ پر زر و زور ، برای مال اندوزی اقلیتی میخواهید و بس!

بنیانگذار این انقلاب گفت، #صاحب این انقلاب #ولی_نعمتان همین محرومان و مستضعفین هستند. و انقلاب اسلامی قیامِ دورماندگان و محرومان از حقوق واقعی خودشان بود! حال #خلیلی ها بیایند میراث طاغوت را زنده کنند؟!!

کورس اسبدوانی #گنبدکاووس در این سال ها اگر در جایگاه واقعی خود قرار نگرفت، بخاطر نگاه “ارباب و رعیتی” حضراتی بود که #سرمایه_اجتماعی! هواداران اصیل اسب #ترکمن را جز گرم کننده مال اندوزی #مرکزنشینان نمی دید! و شد آنچه شد… کمترین تحول، کمترین توجه و بیشترین برداشت و سودجویی و مال اندوزی! ….

راستی این بیانیه #گام_دوم رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران بخصوص جوانان را بخوانید! تا نقش خودتان را در شکاف طبقاتی، بی عدالتی و خسارات وارده بر مردم این دیار ببینید!

والسلام!

نوشته: صالح کاهانی
فعال فرهنگی و اجتماعی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز