امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

کشاورزی علیرضا نوری 300x300 - دسترسی کشاورزان به سسیتم‌های ماهواره‌ایی مهیا می‌شودترکمن نیوز: مدیرعامل شرکت صحرا شرق کیمیا گفت: دسترسی کشاورزان به سسیتم‌های ماهواره‌ایی مهیا می‌شود و آنها می‌توانند تا 2 ماه آینده به راحتی و رایگان برای پایش زمین‌های خود از این امکانات استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ علیرضا نوری در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: در کنار این اپلیکیشن آموزش‌های بسیار دقیق در دسترس کشاورزان قرار می‌گیرد.

نوری افزود: این آموزش‌ها باعث می‌شود تا کشاورزان بتوانند با کمترین هزینه بیشترین عملکرد را داشته باشند.

نوری تصریح کرد: کشاورزان در حال حاضر دستخوش تغییرات شده و از خطرناک‌ترین سموم برای زمین‌های خود استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت صحرا شرق کیمیا بیان داشت: این شرکت مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی دانش بنیان در اختیار دارد که توانایی ارائه محصولات جدید و به روز با آثار تخریبی خیلی کم را در اختیار کشاورزان قرار دهد.

وی تصریح کرد: استان گلستان در بخش کشاورزی درگیر مشکلات مختلف از جمله تنش‌های شوری، کم آبی، بحران‌های تغییرات آب و هوایی و مسائل آموزشی  و دانشی می‌باشد که قسمتی از این مشکلات با دانش مربوطه حل بحران می‌شود.

نوری گفت: اپلیکیشن ارائه شده توسط شرکت صحرا شرق کیمیا دارای قابلیت‌های زیادی می‌باشد از جمله اینکه می‌توانند هر 6 روز اطلاعات زمین خود را بدست ‌آورده و تنش‌ها را مشخص نمایند.

وی افزود: هر کشاورزی که خودش یا یکی از اعضای خانواده به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند از این برنامه استفاده نماید.

مدیرعامل شرکت صحرا شرق کیمیا اظهار داشت: کشاورزان می‌توانند برای راه‌اندازی به راحتی این برنامه را دانلود نمایند و به محض دانلود و نصب GPS فعال می‌شود و بعد از 7 ماه داده‌ها قابل استفاده است.

گزارش از: آرزو بسیا

خبرنگار ترکمن نیوز در استان گلستان

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز